27. Hafta – Duygusal ve Kararsız Gebe

Bu haftalar pek bir zormuş sevgili okur. Öncelikle duygusal açıdan... Babamın mide rahatsızlığı, tuttuğu Oruç nedeniyle nüksetmiş ona ağlarım, kızım bir söz söyler taaa içime dokunur ona ağlarım, günceli takip edeyim derim ağlayacak tonla şey olur zaten ağlarım da ağlarım... Bir de üzerimde bir alınganlık var ki sormayın normalde asla kafa yormayacağım şeylere takılıp kalıyorum. … Okumaya devam et 27. Hafta – Duygusal ve Kararsız Gebe

Reklamlar

26. Hafta – Koca göbek ve pufidik ayaklar

Geçen haftayı tatil sebebiyle yazamadım. Çıkmadan önce bazı endişelerim olsa da (yolda sıkıntı yaşar mıyım, denizde mikrop kapar mıyım? doktorumdan çok da uzaklaşmasa mıydım?) gibi ama çok şükür tatili sorunsuz bir şekilde  geçirdim. Giderken yanıma oralarda başıma bir şey gelirse diye bütün tahlillerimi, sonuçlarımı vs. almıştım. Doktorumu arayıp denize girip girmeme konusunda da danışmak istedim … Okumaya devam et 26. Hafta – Koca göbek ve pufidik ayaklar

Akyaka’da Bir Huzurlu Tatil – 2

Geçen yazımda kocamın plansız programsız tatil fikrine katılırmış gibi görünüp, el altından nerelerde kalınır, nerelere geziler yapılmalı, kalınacak yerler vs. araştırdığımı parantez içinde söylemiştim. Onun benim hain planlarımı anlaması çok uzun sürmedi tabi 🙂 Öncelikle dün de bahsettiğim Kadın Azmağı, Akyaka'nın en meşhur yerlerinden biri şanslıydık ki apartımız tam da Azmak manzaralıydı. Okaliptus ağaçlarının gölgesinde … Okumaya devam et Akyaka’da Bir Huzurlu Tatil – 2

Akyaka’da bir huzurlu tatil – 1

Akyaka tarihi, doğası, mimarisi ile diğer turizm beldelerinden farklı olarak sakin, bozulmamış doğası ile de şirin bir beldedir. Ormanlarla çevrili tepeleri, dağları tertemiz deniziyle gelişmek ayağına bozulmasın ne olur diye dualar ettiğim bir yerdir aynı zamanda.  Benim Akyaka sevdamsa bundan sanırım 10 yıl öncesine dayanıyor. O zaman dört özgür kız olarak, kardeşim ve iki kız … Okumaya devam et Akyaka’da bir huzurlu tatil – 1

24. Hafta – İlk Hediyeler

24. Hafta bebeğim için bir dönüm noktasıymış yani çok önemli bir haftaymış. Amerika'da bu haftadaki bebek kanuni hak ve özgürlüklerine sahip ayrı bir birey olarak  görülürmüş. Türkiye'de ise bu hakkı bebek 26. haftada kazanırmış. Bu haftanın en önemli tarafı erken doğum sonucu bu haftada doğan bebeklerin yaşatılma şansının tam donanımlı merkezlerce yüksek olması. Çok şaşırtıcı. … Okumaya devam et 24. Hafta – İlk Hediyeler

23. Hafta – İlk alışveriş

Geldik bir haftanın daha sonuna. Artık acaba alışveriş işini sallamakla hata mı yaptım diye sorgulamaya başladım. Malum bir liste hazırlanacak, yapılacaklar, alınacaklar belirlenecek, oda düzeni oluşturulacak, Meriç'ten kalan neler var hem gözden hem elden geçirilecek, alışveriş için gezilecek... hafiften bir tutuşma durumu yaşadım. Bunun üzerine internetten Harvey Karp'ın Mahallenin En Mutlu Bebeği ve Tracy Hogg'un … Okumaya devam et 23. Hafta – İlk alışveriş