Okullu Ekin

Okullu Ekin Ekin bebem büyüdü de okullu oldu… Hala bebeklik videolarına bakıp güldüğümüz bebek şimdi sabah kendiliğinden uyanıp ‘anne okuluma gidicem’ diyor. Ne garip… Bazı ilkleri Meriç’imle yaşadığımdan o kadar etkilenmezmişim gibi hissediyordum ama her çocuk ayrı bir birey ayrı bir deneyim. Okula başlamadan önce okulun ne kadar güzel bir yer olduğuyla ilgili çok konuştuk … Okumaya devam et Okullu Ekin

Reklamlar

Kültür Turu

Geçen hafta sonu uzun bir aradan sonra sinemaya gittik yine bir çocuk filmine tabi ki. Ekin doğduktan sonra ben Meriç’in sinema keyfine pek eşlik edemedim. Babasıyla ve arkadaşlarıyla gitti benimle de bi iki kez gitmiştir belki. Kendi yaşıma uygun sinemaya ise ne zaman gittim hiç hatırlamıyorum. Bu kez Meriç'te ben de beraber gitmeyi çok istedik. … Okumaya devam et Kültür Turu

Kararlıyım Blog Yazmaya :)

Eskiden çocuğumun eline kürdan batsa yazardım şimdi Meriç ilkokul üçüncü sınıfın yarısını bitirmiş, zevkleri, istekleri, üzüldükleri olan bir çocuk oldu doğru dürüst okul maceramız bile yok blogta. Ekin Bebe diye bildiğiniz bıdık tam bir dilli düdük, abladan o kadar çok şey kapıyor ki. Meriç İlkokul birinci sınıftayken (bence en zor dönem) nerdeyse Ekin de okumayı … Okumaya devam et Kararlıyım Blog Yazmaya 🙂

Senenin En Güzel Zamanları Bunlar

Senede birkaç günü beraber geçirmek için özlem biriktirdik, hasret biriktirdik… Sonra ‘senenin hangi zamanı buluşalım’ diye konuşmaya başlayınca heyecan sardı içimizi. Ev sahibi olmak ayrı heyecan, planı yapan bendim bu sefer… O birkaç günü unutulmaz kılmak, bir yılın acısını en güzel şekilde çıkartmak istiyoruz hepimiz. Planı yaparken daha çok önceden bizim keşfettiğimiz en güzel yerleri … Okumaya devam et Senenin En Güzel Zamanları Bunlar

Sevgi Kelebeği Ekin

Bir tuvalet sohbeti sırasında;  Ekin: Anne beni çeviyo mucun? Anne: Evet kızım seni çok seviyorum. Ekin: Anne Meriç’i çeviyo mucun? Anne: Evet kızım ablanı çok seviyorum. Ekin: Anne babamı çeviyo mucun? Anne: Evet kızım babanı çok seviyorum. Ekin: Anne Ela’yı çeviyo mucun? ….. tuvaletin uzunluğuna göre uzayan bir sohbet bu J   ***   Ekin … Okumaya devam et Sevgi Kelebeği Ekin

Ekin ile İki Yıl

Ekin'im... Sen gelmeden önce çok kitap okudum. Artık kendimi daha deneyimli hissediyordum bebek bakımı konusunda ama olsun, hiç uyku problemi yaşamayalım, hiç emzirme, yemek sorunumuz olmasın istedim. Öncelikle daha rahat bir anne olmaya kararlıydım bu kez. İşte hamile olduğumu öğrenmem, kalp atışlarını duymamla Tracy, Ferber, mahallenin mutlu bebeği vb. uzmanların kapılarını tıklamış anlattıkları yöntemleri harmanlamış … Okumaya devam et Ekin ile İki Yıl

Benim Sanal Dünyam

Sanal alemle ilk münasebetim (sanırım 2004 yılıydı) canım dostum Nigar sayesinde bir mail adresi alarak başladı. Onunla mektuplaşmak çok güzeldi eminim mailleşmekte güzel olacaktı. Zaten son zamanlarda postaneydi, puldu zor gelmeye başlamıştı.  Sonrasında MSN muhabbeti çıktı o daha da eğlenceliydi özellikle benim gibi telefonla uzun uzun konuşmaktan hoşlanmayan masa başı çalışan biri için MSN harika … Okumaya devam et Benim Sanal Dünyam

Yeni Bir Dönem – Ekin 19 Aylık

Ekin Bebe için yeni bir dönüm noktası sayılabilecek bir günün sabahına uyandım. Her dönüm noktası gibi heyecanlı, telaşlı, endişeli bi sürü duygu yine birbirine geçmiş durumda. En çok da boşluk var kocaman... Ekin Bebeyi emzirmeyi bıraktım. Hafta sonu annemlere giderken yine tüm yolculuğu emerek geçirmeyi istedi. Neden çünkü yolculuk yapmayı sevmiyor. Her kırmızı ışıkta durduğumuzda … Okumaya devam et Yeni Bir Dönem – Ekin 19 Aylık

Bıdı bıdı Üzerine (Ekin 17 Aylık)

Ekin ile bizim iletişimimiz daha o karnımdayken başlamıştı. Doğduktan sonra da aynı güzellikte devam etti çok şükür. Şimdi on yedi aylık oldu ve bazı kelimeleri gayet güzel, çoğunu da komik söylüyor. Söyleyebildiklerinden fazlasını anlatıyor. Bir de onun anlatıp bizim hiç anlamadıklarımız var ki biz onlara 'bıdı bıdı' diyoruz. Telefonda bıraksak saatlerce dedesiyle konuşur. Dedesi konuştukça … Okumaya devam et Bıdı bıdı Üzerine (Ekin 17 Aylık)

Kesmek ya da Kesmemek…

Hamilelik bebekle kurulan mucizevi bağın ilk başlangıcıdır. Ben her iki hamileliğimde de bu bağın gücüne çok inandım. Kendinden geçip senin içinde gelişip büyüyen canlı için yaşıyorsun. Onunla kurduğun duygusal bağ o zaman yerleşiyor yüreğine. Kendini bu yüzden babadan daha şanslı görüyorsun. Garibim baba kişisi ancak hastane odasında kucağına aldığında o mucizevi duyguyu yaşıyor. Tekmelerde falan … Okumaya devam et Kesmek ya da Kesmemek…