23. Hafta – İlk alışveriş

Geldik bir haftanın daha sonuna. Artık acaba alışveriş işini sallamakla hata mı yaptım diye sorgulamaya başladım. Malum bir liste hazırlanacak, yapılacaklar, alınacaklar belirlenecek, oda düzeni oluşturulacak, Meriç’ten kalan neler var hem gözden hem elden geçirilecek, alışveriş için gezilecek… hafiften bir tutuşma durumu yaşadım. Bunun üzerine internetten Harvey Karp’ın Mahallenin En Mutlu Bebeği ve Tracy Hogg’un Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler isimli kitaplarını sipariş ettim. Bu kitapları bana tanıtan sevgili blog yazarı annelere ne kadar teşekkür etsem azdır. Önce Mahallenin En Mutlu Bebeğinden başladım,  gerek anlatımı gerekse örneklendirmeleri, çok da hoşuma gitti. Umarım öğrendiklerimi sabırla uygulayabilirim ve de dua ediyorum ki kolik bir bebeğim olmasın…

Alışveriş işine iki kitapla giriş yapıp, çok şeker renklerde örgü yünleri alarak geliştirdim. Annem de beni çok başarılı buldu alışveriş hususunda 🙂

Bu hafta da kendimi genel olarak iyi hissetmekle birlikte troid için verdiğim kan tahlili sonuçlarım da çok şükür normal değerler arasında çıktı. Bu güzel bir gelişmeydi bizim için doktorum sonuçlar çok iyi dese de iyot kısıtlı diyete de devam dedi. Yine de eşimin bunu bir dondurmayla (yasaklı listeden) ödüllendirmek istemesini sevinçle karşıladım. 

Bebeğimin de keyfi yerinde gözüküyor inşallah sağlığı da yerindedir. Dr. Alper Mumcu ‘bu haftada bebeğin akciğer içinde yer alan damar yapıları olgunlaşır. Hemen hemen bütün organları artık fonksiyonel olarak görev yapabilmektedir’ diyor. 

23. Hafta – İlk alışveriş” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

