Kardeşime Kavuştum…

Nihayet beklediğimiz gün geldi... Ben biricik kardeşime, Meriç'te artık özlemden rüyalarına girmeye başlayan Sabiş'ine kavuştu. ''En çok kimi özlüyorsun'' diye sorsanız hiç duraksamadan ''Sabiş'i'' der. Cuma akşamı komşularımızın (Batuhanlar) daveti üzerine onlara gittik. Sevgi de geldi. Çok güzel bir ortam oldu, yeni komşularımızı tanıdıkça seviyorum. Muhabbet öyle güzeldi ki, biz kalkamadık, komşularımız da bırakmak istemediler … Okumaya devam et Kardeşime Kavuştum…

Reklamlar

Eyvah yine mi salgın…

Şikayet etmeyi sevmiyorum yada birşeylere, birilerine çok çok özenmeyi. Elimdekilerle mutlu olmak için çok fazla nedenim var çünkü bunu biliyorum  ve de şükrediyorum ki bu da bana huzur veriyor... Amaaa evet ama Kumrim hayatıma girdikten sonra ne yalan söyliyeyim milli piyango, sayısal loto, şans topu gibi bilumum şans oyunlarını oynayıp para çıkmasını diledim. Bu şatafatlı … Okumaya devam et Eyvah yine mi salgın…

Belki de özlediğimden…

Facebook'la ilk tanıştığımız günlerde ''ilkokul arkadaşını bile bulabiliyormuşsun'' diye bir geyik dolaşırdı. Oysa ilkokul arkadaşımı aramam için facebook'a kayıt olmasını beklememe, uzun uğraşlar vermeme gerek yoktu. İlkokul arkadaşım bir telefon kadar, köyümüze gittiğimizde annelerimizin evi iki üç ev kadar uzağımdaydı. Aynı şehirde yaşıyorduk üstelik.  Bana göre bir şey değildi demek ki bu Facebook. İlkokul arkadaşımı … Okumaya devam et Belki de özlediğimden…

Kurtarma Operasyonu

Televizyon izlemeden yaşayan insanlar varmış ne garip... Blogcuanne anket yapmış, TV kullanmayan bu insanları bulmuş... Teknoloji özürlü kişiler falan değil onlar, gayet akılları başlarında üstelik. Düşündüm de gerçekten çıkarabilir miyiz o aptal kutusunu hayatımızdan? Ben de son zamanlarda özellikle, Meriç'in çocuk kanallarına olan ilgisi arttıktan sonra TV'yi tamamen kapatsak diye aklımdan geçmişti. Çünkü biliyorum ki … Okumaya devam et Kurtarma Operasyonu

Pozitifstil anı olsa da dostluk baki…

Hafta sonu evimizde benim gibi fotoğraf sevdalısı, bir zamanlar Pozitifstil.com isimli sitenin çatısı altında toplanıp beraber keyifli paylaşımlarımızın olduğu arkadaş grubumuzu ağırladık. İçimizden Ankara’ya taşınanlarımız oldu onlar da olsa tam kadroyduk diyebilirdim.  Yeni evimize ilk kez geliyorlar... Ben bu yüzden iki hafta öncesinden programlanan organizasyonumuz için yapacak olduklarımın listesini de hemen planlanmaya başlamıştım. Cuma akşamından başlamama rağmen … Okumaya devam et Pozitifstil anı olsa da dostluk baki…

Kumri ve Dersimiz Atatürk

Eveeeet geldik bir Kumri psikolojisi köşesine daha... İki akşamdır bu kız beni dumur ediyor, ağlatıyor... Onun üzüntüsü benim üzüntüm ne de olsa... Önceki akşam uyku saati geldiğinde bana sarılarak uyumak istediğini söyledi, ah nasıl kırarım bazen onunla uyuyakalıyorum ama olsun. Bu sırada hemen uykuya geçmediğimizden bir süre sohbet ediyoruz... İşte o zaman dedi ki ''anne … Okumaya devam et Kumri ve Dersimiz Atatürk

Kabak Tadı

Geçenlerde öğle saati mutfağa gitmiştim, iş arkadaşımın yemeğine gözüm takıldı bir çatal alıp daldırdım tabağa aha! ''ne güzel bişi bu'' dedim bi çatal daha aldım,  utanmasam tabağı temizleyecektim de biraz utandım. Figen ''ne sence bu'' dedi. ''Enginar desem enginar değil ama o kadar güzel'' dedim. Arkadaşım güldü, kabakmış... Ben hayretler içerisinde kaldım tamam kabağı yerim … Okumaya devam et Kabak Tadı

Dost meclisi…

Cuma akşamı fotoğraf grubundan arkadaşlarımız Müjde ve Özgür'ün evinde dört aile toplaştık. Ev gezmeleri çocukla beraber kışın yapılacak en güzel şeylerden. Dışarıda buluşsak, yok üşüyecek, yok uykusu geldi, yok koştu, yok uçtu vs. vs. türlü telaşlar, korkular, endişelerle birbirimizin doğru dürüst halini hatırını sormadan geçip gidecek bir buluşma olurdu.  Biz çocukları Meriç, Derin ve Ada'yı kendi hallerine bıraktık. oynadılar, … Okumaya devam et Dost meclisi…

Şanslı adam şu benim kocam

Benim kocam çok şanslı adam! Siz de hemen evet senin gibi bir karısı olduğu için şanslı diyeceksiniz de yok yok ben onu demeyeceğim.  Geçenlerde kayınvalidem ve kayınpederim geldiler bize ve iki hafta kadar kaldılar... Biz çalıştığımız için yemek olayı direk olarak kadıncağızın omuzlarına bir görevmiş gibi yükleniverdi. Özellikle benim için evde yemeği hazır bulmak gerçekten … Okumaya devam et Şanslı adam şu benim kocam

Mutlu doğum günü çocuğu

Yine bu sabah kendimi prenses gibi hissederek uyandım. Benim doğum günüm ya iyi ki doğmuşum diye kendi kendimi pohpohladım. Şükrettim hayatımdaki herşey için.  Kızımı uyandırdım, ona usulca ''biliyor musun  bugün benim doğum günüm'' dedim yani hatırlamasını bekleyemezdim ya  🙂 O uykulu gözleri kocaman açıldı, sarıldı ve ''doğum günün kutlu olsun anne'' dedi. O zaman günüm … Okumaya devam et Mutlu doğum günü çocuğu