26. Hafta – Koca göbek ve pufidik ayaklar

Geçen haftayı tatil sebebiyle yazamadım. Çıkmadan önce bazı endişelerim olsa da (yolda sıkıntı yaşar mıyım, denizde mikrop kapar mıyım? doktorumdan çok da uzaklaşmasa mıydım?) gibi ama çok şükür tatili sorunsuz bir şekilde  geçirdim. Giderken yanıma oralarda başıma bir şey gelirse diye bütün tahlillerimi, sonuçlarımı vs. almıştım. Doktorumu arayıp denize girip girmeme konusunda da danışmak istedim önce ama sonra vazgeçtim, girme derse ne bileyim ikircikli konuşursa diye çekindim. Sonuçta denize girmeyi, yüzmeyi çok istiyordum, normal giden hamileliklerde önerildiğini de biliyorum havuzu tavsiye etmiyorlar ama zaten havuzu ben de sevmiyorum. Sonuç olarak denize girdim, yüzdüm… Bunun bana ve bebeğime çok iyi geldiğini de hissettim.

Tatil de ayrıca İyot kısıtlı diyetimde yasaklı listesinin baş sırasındaki Deniz Balığını, yeşilliği ve biberi kıtlıktan çıkmışcasına yeyince iyotun dibine vurdum diyebilirim. Tam da değerlerim normale ulaşmışken bu hiç de iyi olmadı ama napiim canım çekti. 

Bir, bir buçuk hafta da 3 kilo birden almam da iyi olmadı, aramızda sadece bir ay olan iş yerindeki arkadaşımın göbeğiyle kendi göbeğimi kıyaslamaya kalktığımda (kendisi hala hamile kıyafeti giymiyor) kendimi oldukça ‘iri’ buluyorum neyse aslında onu çok sorun etmiyorum da (onun içi geniş diyerek beni kandırıyorlar bende inanıyorum) daha çok yatarken sorun oluyor koca göbeğim, doğru uyku pozisyonunu bulana kadar uykusuz kalıyorum. Bu hafta ayaklarımda da şişlikler de başladı işte bundan hoşlanmıyorum bir somun ekmek gibi görünümleri var, sanırım uzun süre iş yerinde hareketsiz kalmaktan oluyor çünkü eve gittiğimde şişliklerim bir nebze de olsa iniyor. Biraz yürüyüş yapmak istediğimde de artık daha çabuk yorulduğumu hissediyorum. Bir göbek fotoğrafı da benden olsun 🙂

Bu haftada bebeğimin akciğerlerinde damar yapıları ve hava kesecikleri  ve el ayak izleri de oluşmaya başlamış. Hareketlerini hissetmediğim bir an da elimi göbeğime koyduğumda karşılık vermesi hatta sadece bana değil babasına ve ablasına da bu samimiyeti göstermesi inanılmaz mutlu ediyor. 

Bu hafta ile birlikte ikinci trimesteri de geride bırakmış oluyorum, inşallah üçüncü dönemi de rahatlıkla, sağlıkla geçiririz…

26. Hafta – Koca göbek ve pufidik ayaklar” üzerine 2 yorum

  1. Pofidik ayaklar deyince aklima geldi: Ben hamileyken ayaklarim o kadar sismisti ki, dandik bir parmak arasi terligim vardi, yalnizca onu giyebiliyordum. İse bile o terlikle gidiyordum. Gomlek, kumas pantolon ve terlik 🙂 Bir gun kocam yanlislikla terligin arkasina basinca, koptugunu sandim ve ne yaptim: Korkudan hungur agladim 🙂 İnsan ne hallere dusuyor yahuu

Bir Cevap Yazın

