Yemeli içmeli bir Cumartesi

Cumartesi güzel ama yine koşuşturmakla geçen bir gündü. Akşama misafirlerimiz geleceğinden sabahtan hazırlıklara başladım, güzel bir menü hazırlamak için elimden geleni yaptım. Sabahtan başlamalıydım çünkü saat 17:00’de Hiltondaki nikaha yetişmek için 15:00’te hazırlanmaya başlamalıydım (kuaför, makyaj, giyinme, yola çıkma anca yetişirdik) 

Önce tatlımı (tatlımı kelimesine bastığınızda açılması gerekiyor bu olayı başarabilmenin mutluluğunu yaşıyorum;)) yaptım bu tatlıyı da dördüncü kez yapıyorum şahane, böreğimi, brokoli salatası, yazdan hazırlayıp buzluğa koyduğum patlıcan közlemesi salatamı yapıp, ana yemeğim olan Sürprizli Patates ‘e eşimin ”güzel olmaz belki risk alma bildiğin bir şey yap” demesine rağmen yaptım, görüntüsü kadar lezzeti de nefisti demedi demeyin deneyin :), Kızkardeşimin kayınvalidesinin Taaa Kayseri’den gönderdiği hakiki Kayseri Mantımı da ilk kez misafirlerim için çıkardım buzluktan ve başarılı bir telefon görüşmesi sonucu onu da yapıp misafirlerime sundum. Çorbam ise Cahide-Jibek’ten, ben Cahide Hanımın sitesinden ne tarifi aldımsa hepsi çok çok iyi sonuç verdi. Bu çorba da nefisti… Bir de pilav vardı işte en klasiğinden 🙂

Aslında soframın fotoğrafı olmalıydı ancak fotoğraf makinem hala arızalı ki olacağa benzemiyor malesef hala yok. Eşim yeni, güzel bir makine için ancak Nisan ayında finansman ayırabileceğimizi söyledi, heyecanla bekliyorum sevgili okur 🙂      

Hiltondaki nikahta güzel geçti, ihtişamından bahsetmeme gerek yok sanırım, o ihtişam içerisinde tanıdık yüzlerle sohbet etmek, gözlerimin detaylarla (süsle- püsle) şenlenmesi de ayrıca hoştu.

Sonuç olarak misafirlerim geldi yemeklerimi çok çok beğendiler, benim de tüm yorgunluğum geçti. Gecenin sonuna doğru misafir sayım arttı tatlıya yetiştiler onlarda, epey şenlikli oldu. Çocuklar özellikle geç saate kadar eğlendiler, Kumri için de iyi oldu bu. 

 

Yorum bırakın