İki Rakamlı İlk Doğum günü

İyi ki doğdun canım kızım, Kumrim, Meriç’im…

10 yaşına giriyorsun iki rakamlı sayıların ilki…
Hem hüzünlü hem mutluyum. Hüzünlüyüm çünkü büyüyorsun gözümüzün önünde… Mutluyum şükür ki büyüyorsun gözümüzün önünde…

İki dileğim var; ilki, geride bıraktığımız dokuz yıl için hafızanda mutlu anılar biriktirmiş olman, ikincisi de önümüzdeki uzun yıllarda da (inşallah) mutlu anılar biriktirmeye devam etmen. Yani seninle ilgili hayalim değişmedi kızım sen hep‘mutlu’ ol yeter.

Büyüdükçe daha farkındasın hayatın. Dünyanın kötülüklerini senden eskisi gibi saklayamıyorum mesela. ‘Anneee biliyor musun İstanbul’da bomba patlamış’ deyiveriyorsun içim cız ediyor. Benim ütopyamda siz büyüyene kadar dünyanın daha yaşanılır bir yer olması vardı oysaki. Öğrenmene gerek bile kalmayacaktı zaten.

Çocuk olmayı seviyorsun, büyümek istemediğini söylüyorsun, ödevlerden sınavlardan, kurslardan bulduğun her boşlukta oyuna koşuyorsun. Sanki geri kalan her şey boş varsa yoksa oyun. Bazen seni bunaltsam da testlerle, sınavlarla ben de oyunlara koşmanı buna zaman yaratmanı seviyorum. Çocukluğunu seviyorum, hayata bakışını seviyorum. ‘Ödev mi önemli benim mutluluğum mu?’ diye soruyorsun bazen bana. Elbette senin mutluluğun çocuk elbette senin mutluluğun.

Sen sağlıkla büyü, mutlulukla büyü… Nicelerini birlikte kutlayalım… Nice mutlu anılar olsun hafızanda.

Seni çok seviyorum canımın içi… İyi ki doğdun, iyi ki doğdun bizim oldun… Doğum günün kutlu olsun…kumrisekiz4k

Bir Cevap Yazın

