Sevgi Kelebeği Ekin

Bir tuvalet sohbeti sırasında;

 Ekin: Anne beni çeviyo mucun?

Anne: Evet kızım seni çok seviyorum.

Ekin: Anne Meriç’i çeviyo mucun?

Anne: Evet kızım ablanı çok seviyorum.

Ekin: Anne babamı çeviyo mucun?

Anne: Evet kızım babanı çok seviyorum.

Ekin: Anne Ela’yı çeviyo mucun?

….. tuvaletin uzunluğuna göre uzayan bir sohbet bu J

 

***

 

Ekin anneyi kızdırmıştır hem de zevkle, şimdi hasar tespit zamanıdır.

 

Ekin: Anne kıjdın mı banaaaa?

Anne: Evet kızdım!

Ekin: (dudağını büzüştürerek)Anne kıjmaaa ben çeni çoook çeviyom…

 

 *****

Ablasının kalemini, oyuncağını alan Ekin’e;

Meriç: Ekin kalemimi – veya oyuncağımı- verir misin?

Ekin: Hayır bu benim!

Meriç: Hayır benim verir misin?!

Ekin: (suratını gayet şirinleştirerek) Meriç kıjma, ben çeni çok çeviyom.

 

Böyle bi sevgi kelebeği bu aralar 🙂

 Resim 1557_filtered

Bir Cevap Yazın

