Kırdı zincirlerini

Çocuklar büyüdükçe içimizdeki uzman annelik nakavt oluyor. Olmadık yerlerden çıkıyor sorular, sorunlar… Bizim evdeki büyük çocuk Meriç bugünlerde hep bir isyan modunda. ‘Alttan al’ diyorlar bana ‘zıtlaşma’, ‘e iyi tamam’ dedik bi kere.

Geçen akşamlardan birinde tutturdu arkadaşında kalacakmış. Baya bi şaşırdım henüz böyle bir isteğe hazırlıklı değildim haliyle. Ben bu isteğimi 16 yaşında falan dile getirmiştim aileme sanırım. Şimdi bu da neyin nesi? Bi de öyle kararlıydım ki ben daha o bebeykenden beri ‘kesinlikle böyle bir şeye izin vermem’ derdim. Hah yala şimdi o tükürdüğünü. Çocuk 8 yaş bunalımı var da ona mı girdi, yoksa bu da bi çeşit ergenlik mi anlamadım ama zorlamıyor dersem yalan olur.

Sürekli arkadaşlarıyla macera peşinde, ‘yalnız salmam bahçeye’ diye de ben beylik lafı ettiydim zamanında bak onu yalayalı çok oldu. Sitenin bahçesinde arkadaşlarıyla akşama kadar. Tamam siteden dışarı çıkmıyor, gözümüzün önünde sayılır ama ben yanında değilim işte. Nasıl yanında olayım hiç eve girmiyor ki velet.

Neyse kaldı arkadaşında bi mutlu bi mutlu… Sanki başı göğe erdi. Kırdı zincirlerini hanfendi… Ben de bi gece uykusuz kalmışım çok mu?

Bakalım daha nelerle karşılaşacağız… Olsun sağlıklı olsunlar da…😉

Bir Cevap Yazın

