Şenlikli Buluşma

      selcuk4k    Aylin, Eray ve Ayşe lise arkadaşlarım. O yıllarda kıymeti çok da bilinmiyor ama bu çok özel bir arkadaşlıkmış, kardeşlik kadar özel. Düşünüyorum da birlikte büyümüşüz aslında. Birbirimizin ne sırlarına ortak olmuşuz, ne küslükler, ne sevinçler yaşamışız… Bu arkadaşlığı dolu dolu yaşamış olmak çok güzel, en güzeli de hala kopmamış olmamız… Bir ara Ayşe kaç yıllık arkadaşız onu hesaplamaya çalışıyordu çok eski bi tarihti Milattan Önce gibi bişi hatırlamıyorum🙂

Şimdi büyüdük çoluk çocuğa karıştık. Aylin Marmaris, Antalya, İstanbul dolaşırken bir anda Selçuk’a konuverdi. Çok mutlu olduk onun da yakınlarımızda olmasına. Ve Organizasyon İşleri Başkanı olarak kızlara ‘Aylin’e hoşgeldine gidelim ‘ dedim. ‘Aaa süper olur gidelim bir gün’ dediler. Ben ‘bir gün’ kelimesinden hiç hazzetmeyen ve konuşulan şeylerin havada kalmasından rahatsızlık duyan biri olarak bu işi elime aldım ve organizasyonu başarılı bir şekilde gerçekleştirdim. Aman ne var abartacak dört arkadaş buluşmuşsunuz demeyin rica edicem. Bu dört arkadaşın eşi var, işi var, herşeyden önemlisi bebeleri var, bu bebelerin hastalığı var, sınavları var bi dolu şey var yani.

İşte böyle biz dört lise arkadaşı, kıymetli eşlerimiz, minik yavrularımızla önce Aylin’in yeni şehri ve yeni yuvasını sonra Şirince’nin tarihi ve turistik sokaklarını şenlendirdik. Yanımızdaki insanlar güzel olunca,  zamanın nasıl geçtiğini anlamadan yaşarken mekanın önemi olmuyor aslında. Çocuklar gibi şendik… Çok eğlendik…  Uzun bir aradan sonra muhabbetimize kaldığımız yerden devam ettik, işte benim en sevdiğim kısım burasıydı…

Bundan sonraki buluşma İzmir’de olacak büyük ihtimalle,  bu çok güzel ama korkarım her gittiğimde bir daha da gelmem dediğim Sasalı Doğal Yaşam Parkında geçecek🙂 Hımm ne diyordum yanındaki insanlarla birarada olmaktan zevk alıyorsak mekanın ne önemi var. Hı hı🙂selcuk8kselcuk9kselcuk11kselcuk13kselcuk19kselcuk30kselcuk49kselcuk54kselcuk5kselcuk3kselcuk71kselcuk7kselcuk18kselcuk17kselcuk16k

selcuk15kselcuk28selcuk69k

Şenlikli Buluşma” üzerine 2 yorum

  1. ne zaman yazdındı bilemedim.Şimdi okudum, duygulandım.Süper yazıyorsun, duygularımıza çok güzel ifade ediyorsun.Duygularımızı diyorum, aynı şekilde hissediyorum fazlası var eksiği yok.Sizi çoooook seviyorum arkadaşlarım Aylin, Eray, Şükriye.

Bir Cevap Yazın

