Sustum…

Bazen güzel şeyler paylaşmak günah gibi geliyor. Plastik mermiyle ölen çocuklar, ihmal sonucu ölen çocuklar, ne şekilde olursa olsun ölen çocuklar… Haksızlıkla elde edilmiş seçimler, ben yaptım oldu yasakları… Böyle bir ortamda nasıl bahar geldi, heryer çiçek börtü böcek, lay lay lom denilir, nasıl ‘kızım grip oldu kaç gündür uykusuzum’ diye dert yanılır bilemedim.

Bilemediğimden yazamadım. Canım çok yandı ama o çocukların annelerinin acısının yanında ne ki deyip sustum…

Vicdanı olmayan insanları tanıdım öylesine ne denilir bilemedim, sustum…

Çocuklarıma güzel günler göreceğiz diyemediğimden sustum…

 

 

 

Sustum…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

