Anne olmak Toz pembe Değildir Her Zaman (2)

Anne olmak yüreğin ağzında yaşamakmış çoğu zaman…

Endişenin yakanı bırakmaması… Ardı ardına felaket senaryoları yazmakmış…

Ölüme en çok çocuklarımı benim kadar seven biri olmayacağı için uzak durmakmış…

Yılın son günü Meriç için yapılan kan sonuçlarını o gün doktorun izinli olması sebebiyle ancak bugün alıp baktırabildik… Ve ben şu saate kadar yüreğim ağzımda gezdim. Ve ben evrene olumlu mesaj gönderme işini bi türlü beceremedim.

Neyse ki sonuçlar temiz çıktı ama ben yine ağlıyorum çok şükür ki sevinçten… Allah çocuklarımıza, bize ve tabi size sağlık versin yeni yıldan en büyük dileğim budur…

Bir Cevap Yazın

