Yeni Yıl mı? Eskisinin Nesi vardı ki?

#blogfırtınası 6. gün

Mutfakta penceremin önünde duruyorum… Yeni yeni yeşillenen çam ağacımızı izliyorum çocuksu bir sevinçle. Biz birinci kattayız o ikinci kata ulaşıyor tam penceremizin önünde ama hiç rahatsız değiliz. Onu izleyerek kahvaltımızı yapıyoruz, Meriç ile üzerindeki kuşları sayıyoruz bazen… Meriç onu yılbaşı ağacı olarak süslemeyi teklif etmişti bir keresinde. Madem evimize yılbaşı ağacı almıyoruz onu süslesek olmaz mıymış.  Aslında fena fikir değil bizimle birlikte üç daireyi şenlendirir. 🙂 CYMERA_20131206_090205

Yılbaşının yaklaşacak olduğunu düşünmek bile içime düşen sevinçi bir anda yok etti. Yeni bir yıla girecek olmanın nesi güzel hele benim gibi yeni yılın ilk günlerinde doğum günü de varsa… Ben bu dönemde alışverişe gitmeyi bırakın sokağa çıkmayı bile sevmiyorum. Heryer kırmızı, simli, süslü… Bir de sanki mecburmuşsun gibi illa o akşam için bir planın programın içinde buluyorsun kendini. Geçip giden yılın ne kötülüğünü gördün ya da ne iyiliğini gördün ki yeni yıla bu kadar bel bağlıyorsun…

Sanırım en çok tepkili olduğum kutlama bu. Sonra sevgililer günü, anneler günü vs. Sevginin, annenin günü mü olur, olmamalı. Hergün söyle lütfen sevdiğini, Anneni de hergün ara sor. Arada hediye al buna sözüm yok hoşuma da gider yani ama bir güne sığdırmayın sevginizi rica edicim…

Doğum günleri ve evlilik yıldönümü günlerini ayrı tutuyorum onlar senede bir gün kutlanmayı hakediyor. Mesaj yerine ulaşmıştır🙂

6. günün konusu: “Mutfakta penceremin önünde duruyorum…” Başlangıç cümlesi bu, gerisi serbest.

İlgili link burda : http://tamamenatiyorum.com/2013/11/30/blog-firtinasi/

Bir Cevap Yazın

