Acıkmıştır O

#blogfırtınası 5.gün

Ekin daha yeni doğmuş… Soğuk bir kış günü…

Gece Ekinimin ağlamasıyla uyandım… Her zamanki gibi fırlayarak yatağımdan kalktım odasına gittim. Yatağına ellerimi uzattım ki yatak boş… O an pencerenin açık olduğunu farkettim perde rüzgarla uçuşuyor. Ama pencerede demir parmaklıklar var. Evin içinde bir o yana bir bu yana içim yana yana koşturuyorum. Yok yok…

Arada bir ağlama sesi geliyor ama evin içinden değil sanki…

Neden sonra ben bu kadar ağlayıp çırpınırken kocamın uyuduğunu farkediyorum ‘kalk diyorum kalk Ekin yok!’ O gözlerini dahi açmadan ‘yatağın altına bak, oradadır’ diyor. Ona sinirleniyorum ama kendimi de pijama ve çıplak ayakla dışarı atıyorum. Bağırıyorum ‘kızım kızım yok’ diye beni duyan yok. Sesim çıkmıyor sanırım. Bu kez apartmandaki evlerin kapılarına vura vura aşağıya, sokağa iniyorum. Evlerden gelen homurtuları duyuyorum ama dışarı çıkan yok. Dışarıda hava öyle ürkütücü ki. Henüz aydınlanmamış, kapkara bulutlar, sis, uçan kargalar…

Korkum daha çok artıyor, o an düşündüğüm bebeğimin ne kadar aç olduğu. ‘Aç olmasa ağlamazdı’ diyorum. Bağırıyorum ‘Ekin! Ekin!’ sesim yankılanıyor gökyüzünde bana geri dönüyor… Yanımdan geçip giden bir kaç insan var ama onlarda tuhaf sanki Matrix’den gelmişler. Giyimleri saçları hareketleri bana böyle hissettiriyor.

Çaresizlikle eve dönüyorum belki eşim bulmuştur diye ümit ederek… Sonra Ekin’in sesi sanki gökyüzünden geliyor ağlıyor, o ağlıyor ben ağlıyor bir yandan da ‘acıkmıştır o’ diye sayıklıyorum ‘Acıkmıştır. Ondan ağlıyor.’

Eve gittiğimde kocamın hala uyuduğunu görüyorum… Üşüdüğümü farkedip bende yanına kıvrılıyorum. Aklımda hep kızım, içimde çaresizlik, suçluluk ve korku… usul usul ağlarken dalıyorum… Birden yine Ekin’in ağlama sesi geliyor. Koşup odasına gidiyorum orada öylece gece yatırdığım gibi uyuyor. Uyandırıyorum ‘gel bebeğim acıktın sen’ deyip kokluyorum, kokluyorum. Emziriyorum o da uyanmadan emiyor, emiyor…

Sonra bebeğimi tekrar yatağına yatırıp eşimin yanına gidiyorum. Uyandırıyorum onu güzellik uykusundan bütün gece yaşadıklarımı anlatıyorum bir yandan da ağlıyorum ve en çok da kızıyorum tabii…

Bir lohusa havadan sudan nem kapabilir bir rüya yüzünden kavga çıkarabilir…

5. günün konusu Bir rüyanızı veya kabusunuzu hikaye şeklinde yazın.

İlgili link : http://tamamenatiyorum.com/2013/11/30/blog-firtinasi/

Bir Cevap Yazın

