Bir Reklam

Beni bilirsiniz reklam yapmayı sevmem. Blogumda reklama yer verdiğim de görülmemiştir -öyle bir teklif de gelmedi zaten gelse neden olmasın :P- IMG_20131127_150444

Bu yazı her ne kadar reklam görüntülü olsa da az önce elime ulaşan hediye büyük kare afillikitap’ın sevinciyle içimden geldiğinden yazıyorum. Bu arada bu ikinci hediye afillikitap’ım daha önce de facebook’ta düzenledikleri İlkbahar konulu yarışmayı kazanıp afilli ödülümü almıştım. Ben kendilerini fotoğraf sevdalısı biri olarak çok beğeniyorum. Fotoğraf baskısıyla uğraşmıyorsunuz, bastırdığınız fotoğrafları albüme sığdırmak için uğraşmıyorsunuz. Birinin albümden fotoğraf tırtıklama endişesi yaşamıyorsunuz. Ne yapıyorsunuz bilgisayarınıza kaydettiğiniz fotoğrafları afillikitap’ın sitesinden kolaylıkla albüme dönüştürüyorsunuz. Sayısız seçeneğiniz var ister tek sayfaya tek fotoğraf ister kolaj yapın. Harika!

Bir de sürekli kampanyaları oluyor kargo bedava, 24 sayfası bedava, öğretmenler günü geldi bedava, sonbahar geldi bedava vs. gibi. Siz de bir gözatın önce verdiğim linkten benim fotokitabıma göz atın isterseniz 🙂 Sadece Ekin’imin doğum günü fotoğraflarını yükledim baktım hala boş sayfam var Meriç’imin İlkokul macerasının ilk günlerini de ekledim. Böylece hayatımızın en önemli iki dönüm noktasını bir kitapta birleştirmiş oldum. 🙂

işte afilli  link’im 🙂  http://editor.afillikitap.com/share/album.aspx?album=2f54036330634842a36d6f3fcc68960183a3c79c06264506978bb3f36b534886&idEmp=1&lang=tr_TR

O kadar reklam yaptım ama bu kitap bana afillikitap’ın bir hediyesi değil, pek muhterem, nazik, hamarat, aktif, enerjik, sosyal bir blog yazarı  Esra Oruç nam-ı diğer @latigul (http://www.latigul.com/) tarafından hediye edildi. Blogunu takibe almanızı tavsiye ederim. Annelik, moda, sağlık, alışveriş, sohbet, muhabbet ve herşey üzerine bir blog. Ben kendisini Facebook, Twitter, İnstagram’dan hayranlıkla izliyorum ne yalan söyliyeyim. Birbirinden güzel fotoğraflarıyla kendimden geçiyorum misal bir aşure yapıyor fotoğraflayıp paylaşıyor sanırsın sanat eseri. İşte bir gün onun blogunda yaptığı afillikitap çekilişine katıldım. Ve o kadar kişi başvurmuş bana mı çıkacak demiş olacağım ki takip etmedim sonucunu. Meğer bana çıkmış. Sağolsun bu zarif hanımefendi amannn ben o kadar duyurdum lütfedip geri dönseydi dememiş bıraktığım mail adresinden bana ulaştı. Ben de bu hediyeyi havada kaptım 😉 Kendisine tekrar çok teşekkür ederim. Benim ve ailem için müthiş bir hediye…

 

Bir Reklam” üzerine 2 yorum

Bir Yanıt Bırakın

