Sosyetik Fotoğrafçı!

Samsun’un en sosyetik dergisine Fotoğraflarımla misafir oldum. Derginin adı Samsun Haber Hayat. Adından da anlaşılacağı gibi Samsun’da yayınlanan bir dergi. Tamam başlıkta biraz abartı yapmış olabilirim yani sosyetik fotoğrafçı falan olmadım, sosyete fotoğrafçısı hiç olmadım ama bu güzel dergide özgeçmişime ve 7 (yedi) adet fotoğrafıma yer verdiler. Daha önce de İzmir’in popüler bir dergisinde (İzmir Life) fotoğraflarım yer almıştı. (öhöm öhöm :))

Benim için hoş bir anı oldu. Vesile olduğu için canım arkadaşım Serar’a teşekkür ederek sizlerle de paylaşmak istedim.

İşte o fotoğraflar… Kapakta fotoğrafımı göremeyince bozulmadım değil 😉

samsunhaberhayathaberhayathaberhayat3haberhayat2

Sosyetik Fotoğrafçı!” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

