Tütü Yapılışı

tütü5

Kızınıza doğum gününde tütü giydirmek istiyor ama bir kez giyeceği bu şey’e bir sürü para ödemek istemiyor musunuz? O halde buyrun en basitinden bir tütü yapımı🙂

Açıkçası başta cetveli iğneyi ipliği almıştım ama sonra öyle çok da ölçüp biçmeden kafama göre yaptım. Siz de çocuğunuzun boyuna göre istediğiniz gibi  boyunu ve belinin genişliğine göre de ilmek sayısını ayarlayabilirsiniz.

 

 

Fotoğraflarla anlatımı:

tütü

önce uzunluğunu ayarlayarak kestim. Sonra bir havlu kağıdın çevresine 2 cm eninde bir lastikle kurdele doladım. İkiye katladığım tülden şeritleri Fotoğraftaki gibi lastik ve kurdeleye ilmek attım. Bu şekilde bütün şeritleri bitirdim. Sonra belki siz de atmaz kızınızın odasının lambasına asarsınız. Ben yaptım Kızım çok beğendi🙂

bknz: en alttaki fotoğraf😉

 

 

 

 

 

 

 

tütü1tütü3

tütü4e doğum günü bitince tütüyü atmadım tabi kızımın odasının lambasını süsledim :)

Bir Cevap Yazın

