11. Ay – Hanimiş Ağzı Hanimiş Gözü

Önceki gün kocamla bankaya gittik, işlem makbuzundaki tarihi (17.09.2013) gösterip ‘sana neyi hatırlatıyor’ diye sordum. Bu tuzak soru karşısında sanırım bütün önemli tarihler kafasında dönmüştür. Allah’tan çok da uzun sürmedi doğru cevabı bulması ne yalan söyliyeyim ondan bu performansı beklemiyordum. Bu tarihin ne mi önemi var? E Ekinimizin 1. doğum gününe 1 ay kaldığını gösteren tarih işte o.

‘Zaman bu kadar hızlı geçmese şu günlerinin tadına daha çok varsam zamanlarındayım’ hep olduğum gibi. Bilin bakalım bu aylarda heyecanla ondan ne yapmasını bekliyoruz? Evvet adım atmasını! Ayakta bir dakika duruyor yarım yamalak bi kaç adım atıyor ama ne olduğunu biz anlayamadan yapışıveriyor yere ya da bize 🙂 Hiç acelemiz yok yürümese de henüz istediği heryere emekleyerek gidiyor, misal ben tuvaletteyim bi kaç hamle de kapıya dayanıyor. Ulaşabileceği rafa, çekmeceye bi çırpıda uzanıp içindekileri döküp dağıtabiliyor. Var yani böyle kabiliyetleri Maşallah!

Dört gözle beklenen çıktığında sevinçle karşıladığımız, dört diş öylece kaldı damakları kabardı kabardı ama başka da dişi çıkmadı. 

Kelimeleri daha anlamlı daha yerinde kullanıyor kelimeleri derken, Baba ki en net söylediği kelime o. Anne (hala bana mı öyle geliyor acaba diye şüpheleniyorum) ve sanırım Meriç’te diyor. Öyle henüz benim dışındakilerin anlamadığı bi kaç kelime 🙂

Yatağını kendi odasına aldık gece uyanmaları fark etmedi ama bizim odamız genişledi çok iyi oldu.  Böyle de her mırıldandığında soluğu yanında alıyorum gece de bazen on kez bazen bir iki kez idare ediyoruz. Doğmadan üye olduğum uykusuz anneler kulübünden diğer annelerin moralini bozmamak adına sessiz sedasız ayrıldım çok şükür 🙂

Onunla en zevk aldığım oyun ‘ağzın nerde’ dediğimde ağzını kocaman açması ‘gözün nerde’ dediğimde parmağını bazen benim bazen kendini gözüne sokması 🙂 Onun en sevdiği şey de Meriç’in odasını dağıtmak,  ‘dağıtan toplar’ kuralına göre de toplamak bana düşüyor :/ Bir de mutfakta çekmeceleri rafları dağıtmak ki yine toplamak bana düşüyor. Bir de pek oynama meraklısı bizimki kapı gıcırtına sallanıyor 🙂

Önümüzdeki ay doğum gününü kutlayacağız, bir yaşına girecek olması çok heyecanlandırmasına rağmen parti olayına bakışım artık eyvah yine mi parti ah yeni bir yorgunluk  şeklinde olduğundan Meriç sayesinde de hevesimi fazlasıyla aldığımdan sakin bir  organizasyon (en az yirmi kişilik) düşünüyorum. Birlikte sağlıkla ulaştığımız nice yıllarımız ağız tadıyla kutlayacağımız bol bol partilerimiz olsun 🙂

*Parti demişken hafta sonu da Meriç’in bizim evde pijama partisi varmış, beni de davet etti de haberim oldu sağolsun anne müsait misin diyen yok listeyi de verdi bunlar yapılacak diye çok çalışmam lazım çoook 🙂

 

Bir Cevap Yazın

