10. Ay – Sonunda Dişi Çıktı

Resim 4716On aylık oldu dedim az önce birine… On ay nerdeyse bir yaşına girecek. En çok tatilde Ela (yeğenim) ile yanyana geldiğinde anladım ne çok büyüdüğünü.

Doğum günü hazırlıklarına başlamalı, pastayı kendim yapabilir miyim acaba? Bir de tütüsünü kendim yapmak istiyorum çok da zor bir şey değilmiş geçen internette bir blogta gördüm. Ah becerebilsem herşeylerini kendim yapmak isterdim ya. Ne cici elbiseler dikiyor becerikli analar. Maşallah onlara.

Ekin’in çok şükür dişleri çıktı şu an tam dört dişi var. İki üstte iki altta. Bu arada doktorun dediği gibi ilk diş üstten pırtladı, kocam haklıymış adam boşuna okumamış sonra alttan iki tane, üstten bir tane daha. Belki aralarında bir gün falan var ama olsun adamın hakkını vermek lazım🙂

Nerdeyse yürüyeceği bir anda sanırım düşmeleri onun cesaretini kırdı şimdi tembelliğe vurdu o yürüyüverme hevesi yok. Dolayısıyla bizim hevesimiz de kursağımızda kaldı. Güç olmasın da varsın geç olsun…

Tehlikeli zamanlar işte, nerede elektirik prizi, nerede kırılacak şeyler, nerede sivri masalar, sehpalar orda Ekin Kuzu… Şükür kendimizce önlemlerini aldık, zaten insan hep tetikte oluyor onunlayken ama ne zaman ne yapacağı belli değil sağa gelirken dümeni sola kırıveriyor ki Allah muhafaza!

Taklitciliği geçti artık gayet bilinçli hareketleri komutları var ‘gel’ diyorsa gideceksin, ‘ver’ diyorsa da vereceksin! Yoksa sinirleniyor zira elinin hiç ayarı yok ‘eh’ deyip o minik elini suratına indirdiğinde canın yanabilir.

Ablası gibi kedi delisi, pisileri bir çağırışı, onları sıkılmadan takip edişi var ki… Artık kediler nerde biz oradayız…

10. Ay – Sonunda Dişi Çıktı” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

