Netekim Beklenen İtiraf Geldi

Birgün (bir ay kadar önce) Meriç ile sohbet sırasında…

Anne: Meriç biliyor musun Cemre’nin de kardeşi olacakmış?!

Meriç: Yaaaa (biraz yazık ona der gibi geldi bana)

Anne: Evet. Ama Cemre daha kardeşi doğmadan annesine ‘Anne ben kardeşimi kıskanırım’ demiş. Hahahaa🙂

Meriç: …………. (ne var şimdi bunda gülecek der gibi geldi bana)

Anne: Nuray da Cemre’ye demiş ki ‘Meriç’in de kardeşi var ve kardeşini çok seviyor hiç kıskanmıyor’ ???!!!!&%^?

Meriç: (kısa bir sessizlikten sonra) Anne ben aslında kardeşimi kıskanıyorum!

Anne: Aa öyle mi?

Meriç: Evet

Anne: Peki en çok ne zaman?

Meriç: Siz onu daha çok kucağınıza aldığınızda….

Kucak kucak kucak öpücük öpücük öpücük kucak öpücük kucak öpücük…

https://sukriyekorkmaz.wordpress.com/2013/07/01/kiskanclik-sinsi-bir-belaymis/ isimli yazımda demiştim açık açık söylese kıskandığını konuşsak herşey daha iyi olacak diye… Netekim itiraf etti.

Çok duyguluydu, çok özel bir andı tarihe not olsun diye buraya yazmak istedim. Kızım kardeşini çok sevmesine rağmen çok da kıskanıyordu, e bu da zaten normaliydi. Hareketleriyle değil de açıkca söylemiş olmasına ailecek, çok sevindik ve aslında Meriç’te bunu artık söylemiş olduğu için rahatladı.

Netekim Beklenen İtiraf Geldi” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

