Beklemek…

Beklemek hayatta en çok canımı sıkan şeylerden…

Çok bekletildim, çok krizlere girdim ama en kötüsünü geçen Pazartesi yaşadım. Babamı ameliyata götürdükleri saatten çıktığı saate kadar geçen süre bir ömür kadar uzundu. Ne oturabildim, ne odada kalabildim, içim içime sığmadı. Nasıl ki babamı ilaçlarla uyuttular orda hiçbirşey hissetmiyor bende bu dünyadan uzak ama bir dolu hisle başa çıkmaya çalışarak bekledim. En çok korkuyla… Elim kolum bağlı öylece beklemek ne zormuş Allah’ım. Sadece dua ettim, ağladım, bekledim…

İmza attırdılar ameliyat öncesi ‘okudum, anladım, kabul ediyorum’ diye. Normalde okumaktan sıkıldığım o kağıtları bu kez okudum maalesef anladım mecbur kabul ettim. Diyordu ki ameliyat sırasında olmayacak şeyler olabilir küçük bir ihtimalde olsa hasta ölebilir. Bu ihtimal hayatımız da hep var ama çok koydu bana ölüm de olabilir yazan sayfaların sonuna imza atmak. Hep güzel olanı düşündüm, iyileşip gelecek babam öyle demedi mi giderken ne zaman yalan söyledi ki sana diye kendime kızdım korkularımın galip geldiği her anda.

Beni anladığını ama odada beklemem gerektiğini söyleyen ameliyathane sekreterini ben anlamakta zorlandım. Nasıl öylece odada bekleyebilirdim ki?

Çok şükür doktor ameliyattan sonra bilgi vermek için odaya geldi de rahat bir nefes aldık. Ameliyat iyi geçmiş. Annemin ve benim bunu duyunca içimizde tuttuğumuz son gözyaşlarımız akıverdi hal böyle olunca da doktora ayrıntı falan soramadık. Sadece ‘yarın görüşürüz’ dediğinde ‘babama yarın bir de siz söyler misiniz sigarayı bıraksın’ diyebildim. Doktor gülümsedi ‘söylerim’ dedi. Babam da doktor gittikten yarım saat sonra odaya geldi. Kendinde değildi. Giderken şakalar yapıp giden adamı öyle baygın vücunda iki hortumla görünce içim tuhaf oldu garipsedim ama sonuç olarak benim aslan babam bu zorluğu da yenmişti. Nasılsa uyanacaktı. Uyandı çok şükür ve her geçen gün daha iyi oluyor. Allah beterinden korusun, onun yokluğunu bize yaşatmasın. Amin…

Beklemek…” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

