8.Ay – Kıpır Kıpır Bebe

Bu aylarda anlatacak çok şey oluyor hangi birini anlatsam bilemiyorum. Çok hareketli kıpır kıpır. Şöyle durayım anamın verdiği çıngırağı iki sallayayım annem de rahat etsin demiyor maşallah! Emekleme de dünya rekoru kıracak. Ben salonda bırakıp mutfağa giriyorum anında hop dibimde bitiyor. Sıralamaya da başladı hanfendi bi keyifli bi keyifli.

Güzel tepkiler veriyor, mesela kahkahalar atıyor ya da ablası elinden oyuncağını aldığında ağlıyor (başladık bakalım) Bize sesleniyor kimse anlamasa da biz anlıyoruz 🙂

Geçen ay uçakla ilk tatilimize gitmiştik bu ay da arabayla 7-8 saatlik bir yol gittik. Çok şükür yolculuğumuz iyi geçti biz evin kızları hep uyuduk. Yolculuğumuz sonunda Tekirdağ’a ulaştığımız da da oldukça hareketli günler geçirdik benim çok sevdiğim dostlarımla. Ekin Bebeğim nerdeyse gık demedi bu tempoya ama en sonunda babanne ziyaretimizde  ateşlendi. İlk ateşlenmesiydi çok yükselmedi ama suçluluk duygusu yüzünden sıkıntılı anlar geçirdim. Nerdeyse ateşlendiğini duyan gören herkes ateş düşürücü vermemi istedi bense çok yükselmediği sürece ilaç verme taraftarı değilim vermedim. Bu arada yaşadığı her huysuzluğu, değişikliği, ateşi de hala çıkartamadığı dişlere veriyoruz, bakalım ne zaman çıkacaklar. Ve çıktıklarında herşey güllk gülistanlık mı olacak.

Acaba gerçekten geç çıkan diş sağlam olur mu? Meriç 7 aylıkken çıkartmıştı ilk dişini ve maşallah 7 yaşına girdi hala onları kullanıyor tastamam 🙂 arkadaşlarının dişleri çoktan değişmeye başladı bile.

Bu ayın ilklerinden biri de ilk kez denize ayaklarını sokmuş olması. Daha fazlasını yapamadım evet korktum. Pimripikli annelik hanesine bir çizik daha 🙂

Veee en sıkıcı konudan henüz bahsetmedim, işe başlamama sayılı günler kaldı. Neyse bahsetmeyeceğim de yeterince zor bir şey benim için zırlayarak sizi de sıkmak istemem…

İşte böyle havalar da bir ısındı ki İzmir’de çekilir gibi değil, onbir kilo fazlalıkla daha zormuş sıcağa katlanmak 😦 İşe başlayınca verirsin diyorlar…

işte bu kadar büyüdüm!

 

Bir Cevap Yazın

