7. Ay Emeklemekten Uçuşa Geçtik

Bu satırları biricik yeğenimin yanından yazıyorum. Geçen pazar günü ilk iki çocuklu uçak yolculuğumuzu yaparak Kayseri’ye geldik. Gerçi yanımızda annem de vardı ama yine de başta çok korkmuştum sonradan Ekin bebem uyudu da rahat bir nefes aldım. Kumrimle bulutların üzerinde olmanın keyfini çıkardık ta ki inişe geçtiğimiz sırada Kumrimin çişi gelene dek…

Ekin 7 aylık bir bebe oldu. Benim minik kuzum, bebek kuzenin yanında bana bir hayli büyük geldi. Bebeklikten çıkmış ta çocuk olma yolunda ilerliyor adeta. İlerliyor derken yuvarlanmanın yanında emeklemeye başladığını da söylemem gerekir. Bu onun için hayli zorlu bir macera olsa gerek. Artık onu tutabilene aşk olsun. Yapabildiği diğer beceriler, alkış ve gel gel🙂 söylediği şeyler de bababababa, baba değil ama dikkatinizi çekerim🙂

Aylardır salyaları akıtıyor, ne bulsa ağzına atıyor güya damağını kaşıyor ama görünürde diş falan yok, bekliyoruz bakalım. Meriç 7 aylık olduğunda diş çıkarmıştı. 

Ek gıda olayı tam iyi gidiyor diyorum ki sabırsız Ekin emmek istiyor ve benim onun için hazırladığım yemek boşa gidiyor. Yoğurdu sevdirmek için mücadele ediyorum ama içine ne koydumsa beğendiremedim. İki günde bir günlük sütle yapıyor ve genelde kendim yiyorum😦 Eğer açsa çorbaları, meyve püresini ve ona özel yaptığım meyveli muhallebiyi severek yiyor. 

Şu an kardeşimin evinde altı kız (annem,ben,kardeşim, Meriç, Ekin ve Ela) çok güzel zaman geçiriyoruz sayılı gün işte, tadını çıkarmaya çalışıyoruz…

Ela’nın fotoğraf albümü için bir tık.

Kahve bahane😉

033

Bir Cevap Yazın

