Ela’nın Teyzesi Oldum Ben!

Elim ayağım mutluluktan titriyor. Saatler önce yok yok bi kaç saat önce ben TEYZE oldum. Nasıl heyecanlıyım bi yandan ağzım kulaklarımda  gülerken bir yandan da ağlayabiliyorum. Evin içinde deli gibi bir o yana koşturuyorum bir bu yana. Bilgisayarın başına oturdum ki bloguma yazayım da bir parça rahatlayayım diye.

Bu garip hallerim, üzüntüm; ihtiyacı olduğu zamanda biricik canım kardeşimin yanında olamamaktan, Minik yeğenim canım Ela’mı ilk gören olamamaktan, onu koklayamamaktan. Ama çok şükür sancılı bekleyiş mutlulukla sona erdi. Güzel fotoğraflarını gördüm ya yeğenimin, canım kardeşimin sesini iyi duydum ya sevincim de ondan. Günler nasıl geçecek bilmiyorum ama 17 gün sonra görebileceğim ben kuzularımı. Çok zor ve heyecanlı geçeceği kesin bu bekleyişin. Sadece dua edip, şükrediyorum sağlıkla kavuştuğumuz için. Bir de fotoğraflarına tekrar tekrar bakıyorum yeğenimin.

Kendi kuzularımı daha fazla öper koklarım artık ne yapayım Ela’yı koklar gibi, Kardeşimi öper gibi…

Canım kardeşim yanında olamasam da seni çok seviyorum ve seninle nosnormal bir doğum yaptığın için de gurur duyuyorum… 

Hoşgeldin Ela, İyi ki geldin canım yeğenim…

Daha çok yazasım var ama şimdi bu yeni kazandığım teyze sıfatını şaşkaloz bir şekilde tekrarlayıp durmakla meşgulüm🙂 Yakıştı bu teyzelik bana be!

ela

Ela’nın Teyzesi Oldum Ben!” üzerine 4 yorum

  1. Tebrikler..🙂 Ne şirin bir bebek bu böyle.. Değmesin nazarlar, sağlıkla, huzurla, güzelce büyüsün. Son derece tecrübeli bir teyzesi oldu Ela’nın🙂

Bir Cevap Yazın

