5. Ay Aşık oluyorum Eyvah!

Ekin’in bu ayı oldukça hareketliydi. Zaten kolları ayakları hiç durmuyordu ama bu ay daha başkalaştı bu hareketler. Ana kucağında artık bir dakika bile durmuyor hatta yere serdiğim örtüsünden bile yuvarlanıp olmayacak yerlere giriyor. Bu hareketli hallerini gören dedesi dayanamayıp yürüteç almış🙂 Ben Meriç’te yine hediye olarak geldiği halde hiç kullanmamıştım ama sanırım Ekin’de kullanacağım. Şimdilik oturtmuyorum sadece üzerinde güzel oyuncakları var onlarla oynatıyorum. Hareketli şeylere bayılıyor bu sallanan bir ayak olsa bile. 

Oturmaya ve hatta ayağa kalkmaya çalışıyor. Bizi yanına çekmek için onu kucağa almamız için çok dil döküyor bu bazen melodik sesler şeklinde olsa da onu kucaklamamışsak bu sevimli sesler feryada dönüşüyor. Mesela şu an ben babası alsın diye beklerken sanırım babası da benim almamı bekliyor sonunda kazanan elbette Ekin oluyor🙂

Bu ay en çok aramızdaki bağın daha da güçlendiğini hissettim.  Beni gördüğünde gülücükler atıp kollarını uzatıyor onu alacağımdan emin, onu doyuracağımdan emin. Aynı şekilde babası ve ablasına da sevgisini gülücüklerle gösteriyor. Meriç ile karşılaştırdığımda hareketli olmaları aynı ama sakinlik yönünden Ekin daha sakin ve etrafına bol gülücük atan bir bebek. Meriç’i güldürmek öyle kolay olmazdı. 

Sürekli inceleme halinde daha doğrusu keşif halinde bu halleri çok sevimli, onun farkındalığı arttıkça ilişkimiz daha güzelleşiyor. Tepkilerini keyifle izliyoruz. 

Hani bebeğimin doğumuyla içimi kaplayan sevgisi vardı ya artık o aşka dönüşüyor… 

Bu arada  az önce kazanan ben olmuştum babası almıştı Ekin’i kucağına ama sonra o meşhur cümlesini etmesi uzun sürmedi ‘Annesi acıkmış kızım’ 

Bu arada çok şükür kızımı emziriyorum ama Meriç’in yeme sorununu ek gıdaya geç başlamamıza bağladığım için Ekin’de bu geçişte zorlanmamak amacıyla ek gıdaya geçişe alıştırma turları yapmaya başladık. Doktorumuz da bu konuda bizi destekleyici bir yol gösterdi buna çok sevindim. Açıkçası desteklemese de başlayacaktım biliyorum biliyorum örnek blog olarak  gösterilmem zor ama beni iştahsız çocuğa sahip olan annelerin iyi anlayacağını düşünüyorum. Ekin şu anda çok istekli görünüyor yemek masasında bizim yediklerimizle çok ilgili ve ona verdiğim alıştırma yiyecekleriyle de öyle.

Çok şükür bu ay kilosunu hem doktorumuz hem aile hekimi hemşiremiz beğendi ayrıca rota virüs aşısının ikincisini yaptırdık.  Bu maalesef devletin karşılamadığı bir aşı ve ağızdan yapılıyor bu yüzden gayet rahattım aşı odasında bu kez. Demek ki parayı basınca acı da olmuyor :D 

İşte böyle güzel bir ayı daha geride bıraktık… 

(Bir gece vakti ben sanırım sızmışım ya da sızmak üzereyim o hala kitabı inceliyor)

Resim 1208    

Bir Cevap Yazın

