4. Ay Uzatmaları oynuyorum

Zamanın hızına yetişmek mümkün değil. Öyle hızla hızla geçiyor ki dört ay çoktan bitti bile ve ben kendimi bu hız karşısında bir seyirci gibi hissediyorum… Ekin kızım kaptığı şifayı maalesef hala tam anlamıyla atlatabilmiş değil. İlk antibiyotiğini aldı ki ben bunun bu kadar erken aylarda olmasını hiç istememiştim. Çok şükür ki yavaş yavaş atlatıyor.  

Bu ay onunla iletişimimizin daha kuvvetli olduğunu hissediyoruz. Mesela kalabalık bir ortamda benim sesimi ayırt edip ta uzaktan bana dönüp gülümsüyor. İşte o zaman gidip o kucağında olduğu insanın elinden kapıp öpücüklere boğasım geliyor. Meriç’e ve babasına da aynı şekilde ama bana ah bana bir başka!

Birlikte ablasının kitaplarına bakıyoruz bayılıyor öyle renkli menkli şeylere uzun uzun kocaman kocaman açarak gözlerini bakıyor adeta birazdan okumaya başlayacakmış gibi. Bana ilgisi başka diyorum ama ilk kahkahasını ablasına attı. Henüz bana öylesi güzel bir kahkaha atmadı ki yapmadığım şebeklik kalmadı. 

Bu ay diğer aylara göre az kilo almış ben hastalığına bağlıyorum, Doktorumuz ayına göre normal bu aylarda çok almaz diyor ama aşı için gittiğim Aile hekimi hemşiresi kilosunu az buluyor. Gece sık sık kalkıp emzirmemi istiyor. Ekin gece bir kez uyanıyor bende öyle 🙂 

Devletin verdiği 4 aylık doğum iznimi bitirdim 6 ay olsun bende faydalanayım çok istedim ama olmadı. Nasip. Çok şükür ki gerçekten anlayışlı bir patronum var bir anne için büyük şans çünkü istediğim dört aylık ücretsiz izni geri çevirmedi olumlu yaklaştı sağolsun. Anlayacağınız uzatmalardayım ve sayılı gün çabuk geçiyor…

Evde zaman kızlarımla güzel geçiyor her gün kapımı tıklayan iki-üç komşum var, nerdeyse her gün pişen bir kekim var, dahası benim de istediğimde kapısına dayandığım arkadaşlarım var düşündüm de evde olmak aslında o kadar da sıkıcı değil 🙂

Resim 1170

(bizim yatağımızda bizim dışımızdakiler)

4. Ay Uzatmaları oynuyorum” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

