Üç Ay Bitti Mucize Yok

Ekin ile üç ayı geride bıraktık. Hani hep denir ya üç ay önemli, üç ayı geçirdikten sonra rahatlarsın diye. İşe o zamanlardayız, rahatladınız mı peki derseniz, Ekin genel olarak sakin bir bebek ama geceleri saat 22:00-02:00 civarında ağlama nöbeti tutuyor, ne yapıyorsak olmuyor. Üç ay geçti ama mesela bu nöbeti tutmaya devam ediyoruz, onu da atlatsak sorun yok🙂

Ama yine de şikayet etmek istemiyorum, çevremde tanık olduğum, bloglardan takip ettiğim bir çok bebekte çok daha fazlasını görüp okuduğumdan halime şükrediyorum. Meriç ile kıyaslarsam Meriç bu dönemlerinde bana gündüz nefes bile aldırmıyordu dersem abartmış olmam. Ama geceleri melekler gibi uyuyordu. Her bebek farklı ve geçecek bu günler o yüzden güzelliklerinin tadını çıkarmak lazım…

Ekin’in huysuzluğunu anlattım ilk olarak aslında 2-2,5 aydır miniğimle daha da güzelleşen bir ilişkimiz var. Bol gülücükler atıp bize herşeyi unutturuyor hele aguları yok mu… Bazen sanırım birazdan konuşmaya başlayacak diyorum -ürkerek- zira buna henüz hazır değilim🙂

Ekin ablasını izlemeye bayılıyor ben bile Meriç’i izlediğimde yorulurken Ekin hayranlıkla ablasını takip ediyor bu tabi benim yakıştırmam. Bana öyle geliyor. Meriç’te kardeşine bayılıyor, okula onu almaya Ekin ile gitmişsem sevinçten deliye dönüyor.  Arkadaşlarına, öğretmenine göstermek için çabalıyor.  

En çok duyduğum soru Meriç kardeşini kıskanıyor mu? Çok fazla hissettirmese de özellikle en yakınlarının (anne-baba, teyze, anneanne, dede) Ekin ile daha fazla ilgilenmelerine bozuluyor. Geçen teyzesi henüz hiç göremediği yeğenini Skype’de görmek için çabalarken devamlı kameranın önüne geçip bu kıskançlığını belli etti. Onun dışında gelen hediyelere falan takılmıyor aksine hoşuna gidiyor. Meriç ilginin fazlasından hiç rahatsız olmayan bir çocuk olduğu için bu tür ufak tefek kıskançlıklarını normal karşılıyoruz. 

Ekin’in boyu ve kilosu ayına göre gayet iyiymiş. Ama gaz sorunu devam ediyormuş öyle dedi doktorumuz. Ne gazmış arkadaş! 

Şu an 22 – bilmem kaç nöbetimiz başlamış bulunmakta (babayı bırakmıyorum uyuyana kadar😉 )… 

Son olarak bu güzel ve anlamlı kandil gecesinde dualarınızın kabul olmasını dilerim

ekinkolaj

Üç Ay Bitti Mucize Yok” üzerine 8 yorum

  1. Tam yemelik olmus bu bizdik annesi😃 Masallah ona. Cok keyifle okudum, cok zor ama bir o kadar da keyifli zamanlar bunlar… Zaman su gibi akip geciyor, 3 ay oldu demek😃 Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

