Sonbaharın vedası…

Pazar sabahı Ekin’i uyutup, babasının yanına yatırdım ve her zamanki gibi erkenden uyanan Kumrimle yürüyüşe çıktık. Benim asıl niyetim hem Kumrimle kardeşi olmadan zaman geçirmek hem de bir kaç kare fotoğraf çekebilmekti, fotoğraf aşkı olanlar beni anlar ancak, o deklanşör sesini uzun süre duymazsanız eksik kaldığınızı hissedersiniz. Tamam evde kızlarımı çekiyorum, yaptığım kekleri börekleri falan çekiyorum ama gönlümdeki fotoğrafçılık bu değil tabi. Önce park ziyareti yaptık. Bizimki oynadı, zıpladı, koşturdu, böcek aradı, güzel taşlar buldu. Yetmedi köpek, kedi fotoğrafı çekti, o da yetmedi ‘anne şunu çek bunu çek’ diye beni yönlendirdi🙂

Anladım ki o da özlemiş dışarıda başbaşa geçirdiğimiz zamanları. Bir kere kardeşini de alıp gitmiştik, Ekincik öyle ağlamıştı ki geri dönmek zorunda kalmıştık o zaman, Meriç üzülmüştü  ama yine de anlayış göstermişti. Benim de içime dokunmuştu onun hali.

O gün Ekin’in uykusu uzun sürdü de biz de soğuk falan dinlemeden boş sokakların tadını çıkardık. Kumrim eğlendi. Ben bir kaç kare fotoğraf çektim, kendime geldim. İnanmazsınız belki ama nefes aldığımı hissettim. Arkadaşlarımızla yaptığımız fotoğraf gezilerimizi de çok özledim. Acaba ne zaman çıkabileceğim tekrar? 

Kızımla çıktığım fotoğraf gezisinden fotoğraflar… Sonbaharın vedasını şehrin arasına sıkışmış bir parkta yakaladık, sonbahara özgü renkleri kış günü bulmakta İzmir’e has güzelliklerden biri olsa gerek.

Modelliği kızım yaptı, model çocuk olunca sonbaharın fotoğraflarda tamamlayıcısı olan kırmızı şemsiye böyle komik oldu,kırmızı  çocuk şemsiyesi :) 

çiçi şemsiye boncuk yaprak meric3 meric2 meriç halka

Bir Cevap Yazın

