Uykusuz bir gece…

Dün akrabalarım bebek ziyaretine geldi, malum bende sabah erkenden kalkıp evi toparladım, ikramlık hazırladım. Hazırlandım… Geldiler, yedik içtik, muhabbet ettik. Birbirimizi gördüğümüze memnun olduk, gittiler. Tabi ondan sonra evi tekrar toparla, mutfağı toparla derken akşam oldu. 

Akşam eşim arkadaşlarıyla yemeğe çıkacağını söyledi ben çaktırmamaya çalışsam da çok bozuldum. İki aydır ben iki kez pazara çıkabildim ben bunu bile sevinçle karşılarken onun yemeğe çıkacak olması beni sinirlendirdi.  Kıskançlık yapmışta olabilirim ama dedim ya çaktırmadım.

Ve misafirlerim gittikten sonra zırlamaya başlayan bebe bütün akşam ve gece susmadı ağladı durdu, kucak istedi yetmedi ayakta dolanmamı istedi. Kucağımda Ekin bebe evi arşınlayarak dolaşıyorum canım Meriç’iminde uyku saatleri yaklaşıyor hareketlerinden anlıyorum. ”Anne beni kaşır mısın? anne yanımda yatar mısın? anne kitap okur musun?” gibi o an bana oldukça zor gelen isteklerini tek tek sıralıyor. O da çocuk diye kendi kendime telkinde bulunuyorum en azından sinirimi ondan çıkarmamam gerektiğini biliyorum. Aslında istediğim şu halime acıyıp iyi geceler annecim deyip uyuması. Olmuyor. Bir yandan Meriç’in sırtını kaşıyorum ki bunu yaparken Ekin’in ağlamasını göze alıyorum. Ama Meriç’te bir türlü uyumuyor derken zaman geçiyor neyse ki uyuyor… Bu arada Baba hala gelmiyor. 

Ekin saat ilerledikçe beni iyiden iyiye çileden çıkarmaya başlıyor dahası güne erken başlamış, yorgun devam etmişim halim yok ki. Baba neyse 11:30 gibi geliyor. Ben adama surat yapıyorum, o konuşmaya çalıştıkça ben trip atıyorum, çocuğu elimden almaya çalışıyor ben vermiyorum falan. Sonra zorla aldı Ekin’i. Ben azcık kıvrılayım dedim yapamadım. Bir ara mutfağa gitti ben o ara Ekin’i kucakladım. Döndü ”ben yatıyorum canım ya yoruldum bugün” dedi. Haydaaaa ben kalakaldım ama yok sonra açtım ağzımı yumdum gözümü. ”İyi tamam sen yat ben bakayım kıza” dedi onu da vermedim gitti yattı. O an unutmuşum işte erkeklerin marstan bizim venüsten geldiğimizi. Ne trip atıyorsun di mi hala, ver bebeyi adama git yat. Neyse Ekin 02:30’a kadar ağladı, gözleri kızardı ağlamaktan, klasik müzik dinledik , elektrikli süpürge sesi dinledik, salladık, hopladık yok uyumadı bebe. O saatten sonra yattım ki kocam horluyor öyle böyle değil. Belki öyle böyle ama bana batıyor onun öyle uyuması zaten bütün akşamı dışarıda geçirmiş. Dürtüyorum, susuyor ama hemen tekrar başlıyor. Uyandırdım ”bana bak zaten bütün gün yoruldum, uykusuzum git Meriç’in odasına kızı buraya getir sen orada yat”, ‘ tamam’ dedi -belki hiç uyanmadan- Meriç’i getirdi kendi gitti yattı uyudu nereden mi biliyorum anında horlamaya başladı. Neyse artık kızıma sarılıp uyuyabilirim derken bu kez Meriç öksürmeye başladı ama ne öksürmek haydaaaa e yoktu şimdiye kadar bişi noldu ki derken uyumak yine hayal oldu bana gittim en kolayı karabiberle balı karıştırıp bir kaşık içirdim, biraz daha öksürse de uyudu. Bende sanırım o ara bayıldım. 

Sizi de bayıltmadım inşallah🙂

Uykusuz bir gece…” üzerine 6 yorum

  1. Oyyy geçmiş olsun canım. uykusuz geceler konusuna hiç girmek bile istemiyorum çok dertliyım. birinin derdi biter öbürünün başlar. derken sabah olur. hepimize güzel ve bol uykulu geceler diliyorum…🙂

  2. Oyyy geçmiş olsun canım. uykusuz geceler konusuna girmek bile istemiyorum çok dertliyım:/ birinin derdi biter öbürünün başlar bi bakmışsin sabah olmuş. hepimize güzel ve bol uykulu geceler diliyorum…🙂

Bir Cevap Yazın

