Öyle işte…

Bilgisayarı açmak bile zor geliyor bari deftere yazayım anılarımı diyorum ama yok ona da hiç vakit bulamadığım gibi defter tutmak daha yorucu geliyor. 

Ekin genel olarak gün içinde uyuyan çok ağlamayan bir bebek olsa da akşamları uyuma zorluğu çekiyor ve de çok ağlıyor. Babası bu duruma bozuluyor o istiyor ki eve geldiğinde pamuk gibi dertsiz sessiz bir bebek bir de ben yorulunca ona bıraktığımda Ekin’e acaip sorular sorarken yakalıyorum onu. Mesela ‘neyin var kızım ne istiyorsun?’ çaktırmıyorum (bırakıverir diye) ama çok gülüyorum. Kız deyiverse ‘baba koş bana marketten çikolata al’ atlayıp gidecek zaar 😛 Ne isteyecek işte meme ister e karnı tok o zaman gazı vardır uğraş çabala bebenin gazını çıkar. Kıza niye soruyorsun değil mi? 🙂

Neyse sağolsun akşamları işten yorgun geldiği halde bebeye bakmada bana yardımcı oluyor. Bende abuk sorularına kulaklarımı tıkıyorum girmiyorum baba kız arasına. 

İşte bizim evin Kızlar Takımı 🙂

ekin13

Öyle işte…” üzerine 2 yorum

Bir Yanıt Bırakın

