Ve Ekin geldiiii :)

Evettt,  sonunda kızımız Ekin’i çok şükür sağlıkla kucağımıza aldık, evimizde yeni bir nefes, yeni bir misafir. Herşey öyle yeni ki alışmaya çalışma dönemindeyiz. İnşallah yeni bir düzene girecek hayatımız ve herşey güzel olacak.

Kızım 17.10.2012 tarihinde saat 10:50 sularında Sezaryen ile 3.280 gr. doğdu. Biraz sarılığı var, atlatmak için kocakarı yöntemleri de dahil çoğu yöntemi deniyoruz, inşallah geçecek. 

Ablası beklediğimizden daha ilgili, sevgi dolu bir abla oldu. Bebek gık dese koşarak bakıyor. Bana yardımcı olmak için de elinden geleni yapıyor. Bu böyle gider ya da gitmez şu an beni çok mutlu ediyor. 

 Siz de tahmin edersiniz ki uzun uzadıya yazacak hiç zamanım yok. Ekin kızım avazı çıktığınca beni çağırmakta🙂

Biz iyiyiz demek için yazdım :) 

Ve Ekin geldiiii :)” üzerine 21 yorum

  1. Adı da kendi de güzel Ekin hoş geldin aramıza… Sağlık, mutluluk, başarı ve huzur dolu bir yaşantın olsun. Fotoğraflarını gördüm, ikisi de birbirinden güzel iki kardeşin:))) öpüyorumm…

  2. Allah sizlere bağışlasın evlatlarınızı .
    Hayırlı evlatlar olsunlar
    Ne olursa olsun iki kardeş hiç ayrılmasın birbirinden
    Yolunuz açık , yönünüz mutluluk olsun
    selametle kalın

  3. Şükriyecim senden müjdeli haberi bekliyodum bugünlerde, mail kutumda yeni yazı bilgisini görünce hemen atladım🙂 Gözünüz aydın canım arkadaşım, Allah analı babalı büyütsün yavrularını. Şu resime ba-yıllll-dımmmm! Ne güzel bir abla o öyle, onun kanatları altında mışıl mışıl uyunmaz mı şimdi!..🙂 Sana da kolaylıklar diliyorum canım, ilk yavrundan bu yana unutmuş olduğun konular olursa sormaktan çekinme lütfen, hala bebeklik dertleriyle boğuşup duruyoruz biz nasılsa🙂 Hepinizi öpüyorum… :0

    • Güzel cümlelerin için çok teşekkür ederim Semacım, Bizim kız pek uslu mışıl mışıl uyuyor üzmüyor diyorduk ki hatta nazar değmesin diye diyemiyorduk ki bugün sağolsun ne uyudu, ne nefes aldırdı🙂 yani deneyimlerinize çok ihtiyacım olacağa benziyor bu yüzden ilk başvuracağım kaynaklardansınız🙂 Bizde öpüyoruz bebelerini ve seni🙂

      • aman amannn ne öyle dertler olsun ne danışmak zorunda kal arkadaşım yaw😦 ama bebek bu işte günü gününe saati saatine uymuyor ki. Sen yine, nazar değmesin, uslu muslu dememeye devam et tabi🙂 inşallah minik ekin dertsiz tasasız göz açıp kapayıncaya kadar ablası gibi koca bir kız oluverir…

  4. Hoş gelmiş sefa gelmiş :)Çok duygulandım şimdi iyi mi ?😉 çok kısa ama çok net anlatmışsın evin yeni nefesi , misafiri Allah saglık , mutluluk , yaşanabilecek tüm güzellikleri onlara nasip etsin , sezaryen zor bir durum umarım sen de en kısa zamanda sağlığına kavuşursun..

    • Sibelcimmm Allah seni de sağlıkla bebeğine kavuştursun inşallah🙂 sen henüz unutmamışsındır ama ben çok özlemişim bebek kokusunu çok güzel şeyler, gerisi önemli değil😉 öpüyorum çok🙂

  5. Uzun zamandır sevdiğim bloglara bakamıyorum bile. bu yüzden minik meleğin geldiğinden haberim oılmamıştı. Tebrik ederim ve ona ailesi ile birlikte uzuuuun bir ömür dilerim. ne tatlı kokuyordur o şimdi:)

Bir Cevap Yazın

