Sana Saatler kala… (Ekin’imize)

Yine duygularımı ifade etmekte zorlandığım bir dönemde yok yok dönüm noktasındayım. Üç kişilik çekirdek ailemiz seninle dört kişi olacak. Biliyorum bu cümlede kullanıldığı gibi basit olmayacak herşey. İki kişilik bir aileyken biz, ablanın canımıza can, yolumuza yoldaş olmasıyla birlikte aile kavramı bambaşka bir boyut kazandı. Çok ulvi bir duyguydu evlat sahibi olmak. Şimdi seninle iki evladımız olacak…

Heyecanımı anlatmaya kelimelerim yetmez ve açıkcası korkmuyor da değilim. Ama hepsinden önemlisi gerçekten mutluyum. Hamilelik öyle güzel bir şey ki… Anne olmaya, sana hazırlanmaya daha o zaman başlıyorum. Seninle iletişimimiz yarın başlamayacak ki biz dokuz aydır beraber yaşıyoruz zaten sevincimizi, hüznümüzü… Ağlayacak olsam seni düşünüyorum etkilenir misin acaba diye, bir şey yemeden önce sana ne faydası var diye bakıyorum… Uzun süre hareket etmediğinde endişeleniyorum, hareketlerini hissettikçe de bir o kadar seviniyorum. Yani dokuz aydır seninle nefes alıyorum… Evet baban ve ablan da hareketlerine çoğu zaman tanıklık ediyor, keyifleniyorlar ama ben çok daha şanslıyım seni içimde büyütmek gibi kutsal bir görevi Allah bana verdiği için.

Tüm bunlara rağmen doğumunu bize katılacağın anı içim pır pır ederek bekliyorum Ekin’im… Nefesini kokunu hissedeceğim o kutsal anı yüreğim ağzımda bekliyorum. Merak ediyorum nasıl bir bebek olacağını, sürekli ağlayıp geceler gündüzlerimize mi karışacak, şu okuduğum kitaplar gerçekten kurtarıcım mı olacak? merakla bekliyorum. Sen sağlıkla gel de varsın gecem gündüzüme karışsın… Şimdi tek dileğim bu. Seni sağlıkla kucaklayabilmek… 

He bu arada baban ve ablan da çok heyecanlı. Ablanı görsen onunla gurur duyardın biz duyuyoruz. Benim sinir olduğum ‘kıskanacak mısın kardeşini?’ sorularının hakkından öyle iyi geliyor ki.  Çoktan kabullendi seni, biran önce gelmeni istiyor. Seni şimdiden ailenin bir üyesi olarak görüyor, herşeyini paylaşmaya çoktan hazır. Sana hediyeler hazırlıyor 🙂 İnşallah sende onu çok seveceksin, onu ve hepimizi… 

Sana Saatler kala… (Ekin’imize)” üzerine 12 yorum

  1. Gerçekten isimi çok güzel. Duygulandırdın beni yazdıklarınla…Sağlıkla mutlulukla gelsin minik Ekin, dualarımızla yanındayız içini ferah tut çok keyifli bir dönem başlayacak eminim :)))) kucak dolu öpücükler size…Bizi yazısız bırakmaa 😉

  2. Allah yardımcınız olsun ve size sağlıklı hayırlı evlat versin yüce rabbim .
    Sağlıkla ailenizle mutlu olun
    sağlıcakla kalın

Bir Cevap Yazın

