37. Hafta – Az Kaldı Az

Ve artık evimden bildiriyorum…

Doğuma günler kala doğum iznine nihayet başladım. Kumrimle çok güzel zaman geçiriyoruz. Sabahları onu güle oynaya okula bırakıp onun olmadığı saatlerde yapılacak işlerimi hallediyorum. Öğleyin okulun bitiş saatinde kızımı okuldan almanın keyfi öyle güzel ki. Evde çeşitli faaliyetler yapıyoruz, kitap okuyoruz, kek yapıyoruz yani çok eğleniyoruz.

Onun dışında kalan ufak tefek eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum. Arkadaşlarımla, komşularımla zaman geçiriyorum. Kısacası evde zaman geçirmek benim ve kızım için çok güzel tabi eve geldiğinde mutfaktan gelen güzel kokular mest olan eşim de bu durumdan memnun. Televizyona, bilgisayara zamanım pek kalmıyor. Dolayısıyla yazı yazmaya da zaman bulamıyorum ŞİMDİDEN! Televizyon gündüzleri çok acaip, kahvemi alıp şöle bi kadın programı izlemek için TV karşısına geçiyorum ne göreyim konu cinayet ve cinayetle birlikte meydana çıkan abuk sabuk ilişkiler. İçim daralıyor. Başka bir program evlilik programı eğlence olur diye açıyorum yok valla ben eğlenmiyorum daralıyorum. Televizyonu kapatıyorum.  Nadir de olsa fotoğraf çekiyorum.

Bugünlerde sağlık sıhhatin ne durumda derseniz çok şükür iyiyim. Ağrım, sancım yok ama eşim geçen akşam salonda yatmış bilin bakalım neden çünkü ben horluyormuşum. Çok bozuldum yaptığına uykusuz kalsın istemezdim tabi ama yine de bozuldum. Horlamam ben de diyemiyorum gündüzleri de nefes almakta zorlandığımı hissediyorum çünkü, gece de horlamam normal bu kadar yük taşımak kolay değil napalım. Kocamda şimdiden salona taşınmış oldu bu arada ama öyle kolay değil kaçmak değil mi?😉

Cuma günü doktor randevum var şimdiden heyecanlıyım. Doğuma günler kaldı, zaman çok hızlı geçiyor. Bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanırken bir yandan da bir daha böyle sakin bir hayatımız olmayacağı düşüncesiyle irkiliyorum… Meriç ise sabırsız ne zaman gelecek kardeşim ne zaman deyip duruyor. Ben de sıkılınca da ne zaman gidecek demezsin inşallah diye dua ediyorum.  

İşte böyle…  Tekrar ne zaman yazarım bilmiyorum. Siz benim her an doğurma ihtimalime karşı bana dualarınızı göndermeyi ihmal etmeyin🙂

 

37. Hafta – Az Kaldı Az” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s