Atlı karınca dönüyor dönüyor…

Fotoğraf makinama hakettiği ilgiyi gösteremediğim için üzülüyorum hiç fırsatım olmuyor ne yazık ki. Hatta terzi kendi söküğü dikemezmiş derler ya doğru dürüst hamilelik fotoğrafım bile yok. Ama düğünlere giderken yanıma almayı unutmuyorum o zaman da çektiklerim bildiğiniz hatıra fotoğrafından öte olmuyor, ailenizin şipşakçısı muamelesi yapılıyor biraz ama olsun hiç değilse o işe yarasın.

Geçenlerde bir düğünde ona bile izin verilmeyecekti nerdeyse, salonun fotoğrafçısı geldi ‘profesyonel makina ile fotoğraf çekmek yasak’ dedi. ‘Neden, ben kendi masamı çekiyorum ne sakıncası var’ dedim de iyi tamam diye mırıldandı gitti. O da ekmek parası derdinde tabi. 

Geçenlerde fuarda yapılan bir düğüne giderken kocama ‘biraz erken çıkalım da fırsattan istifade Lunaparka falan gidip çekim yapalım’ dedim. Bu fikir en çok Meriç’in hoşuna gitti tabi.

Sizlerle de hatıra fotoğrafı ile karışık Lunapark çekimimizi paylaşmak istedim.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

Atlı karınca dönüyor dönüyor…” üzerine bir yorum

  1. makineyi ben de aldým. prof. deðil tabii ki. SLR ile compact arasý diyorum ben bu modellere. compact makineler benim gözüme oyuncakmýþ gibi geliyor. bu alet ele oturuyor. çekimleri gayet iyi. üzerinde hoparlor var. yani sesli çekim yapýp rahatlýkla izleyebiliyorsunuz. en kýsa zamanda test için çektiðim fotoðraflarý yüklerim. makine pilli ama pil çok kýsa sürede bitmiyor. 150 foto çektim hala full gösteriyor.

Bir Cevap Yazın

