33. – 34. hafta – Telaşlı şeyler

Geçen hafta Kumrimin okula başlaması heyecanıyla yazamadım. İşte o hafta dişçi maceram oldu ki paylaşmadan edemedim. Şöyle ki ben bu iyot kısıtlı diyeti yaparken bir çok vitamini de alamadım. Mesela süt ve süt ürünleri yeyip içemedim. Durum böyle olunca ben diyeyim bir ay siz diyin 2 ay öncesi bir gün sakız çiğnerken dişim kırıldı. Ben dişçi koltuğuna hiç oturmamış biri olarak bu durumu çok da önemsemedim, acı yok, ağrı yok deyip ilaç morfin gibi şeyler de almak istemediğim için doğumdan sonra giderim diyerek ihmal ettim.

Ama birgün öyle bir acı çektim ki, hani derler ya insanın neresi ağrırsa canı oradaymış aynen öyle ben böyle bir ağrı yaşamamıştım. Günlerden cumartesi  olduğu için tavsiye edilen diş doktorlarından hiçbirine ulaşamadım önce, sonra bir diş polikliniğine daldık ki dişim kırıldığı günlerde gelsek ufak bir operasyonla dolgu yapılıp geçilecekken, kanal tedavisine başlandı. ‘Morfinle uyuşturmak zorundayız yoksa dayanamazsınız’ falan dedi doktor ben ‘dayanırım morfinsiz olsun’ dedim. Ve dayandım 🙂 Ağrı eşiğimin yüksek olduğunu ilk doğum maceramdan sonra ikinci kez dişçi koltuğunda anlamış olduk.

Bu hafta ise iki hafta önce gittiğimde kadın doğum doktorum bundan böyle iki haftada bir görüşelim dediği için dün hastaneye gittik. Bebeğimi sık görmek beni mutlu etti, kilosu 2600 gr. olmuş, ters bişi yok çok şükür. Bu hafta ilk kez NST denen cihaza bağlandık. Onun sonuçları da normal çıktı. Ama bu kontrolde doktorum hastaneden ayrılacağını başka bir hastanede başlayacağını söyledi işte buna çok canım sıkıldı. Öyle ki akşam uykum bile kaçtı bu sebepten. Hastane bize çok uyan bir konumdaydı, maddi anlamda da bizi zorlamayan bir hastaneydi. Doktorum aynı hastanede başka bir doktoru tavsiye etti o da tanıdığım biri ama kararsızım belki doktorumun gittiği hastaneye giderim peşinden belki tavsiye ettiği doktorla devam ederim. Vardır bir hayır diyelim hayır olsun inşallah…

Bu arada dün kuzenim doğum yaptı. Aramızda iki hafta vardı halbuki neden öyle erken davrandı bebişi bilmiyorum. Çok şükür ikisi de sağlıklı. Ama beni aldı mı bir telaş ben hep zamanında gelecekmiş gibi yavaştan yavaştan yapıyorum hazırlıklarımı ablası tam da doktorun verdiği tarihte katılmıştı ya hayatımıza ondan sanırım. Bu kez de öyle olacak diye bir şey yok, gerçi doktorun verdiği tarih tam Kurban Bayramının ilk günü olduğu için de tedirgindim ya neyse…  Henüz karnımdaki bebeğe sesleniyorum ben sürprizlerle arası çok da iyi olmayan biriyim ona göre mümkünse zamanında sağlıkla gelebilir misin lütfen 🙂

 

33. – 34. hafta – Telaşlı şeyler” üzerine 2 yorum

  1. Çok geçmiş olsun hem diş için hem doktorun için söylüyorum.Bu haftadan sonra doktor değiştirmek zordur,gidebiliyorsan kendi doktorunun peşinden git bence yani boşuna stres olma başka doktorlarda.Benim doğumumda kurban bayramının bitimine denk gelmişti.Doktorum olmazsa tatile falan giderse diye çok ağlamıştım 😉

    • Teşekkür ederim Özlem, tanımadığım bir doktor değil aslında daha önce gitmiştim kendisine çok ilgili bir doktordu. Doktorumun gittiği hastaneye de hamileliğimin ilk aylarında gitmiştim de hoşuma gitmeyen şeyler olduğu için değiştirmiştim. Yine kararsız kaldım bakalım ne olacak 🙂

Bir Cevap Yazın

