33. – 34. hafta – Telaşlı şeyler

Geçen hafta Kumrimin okula başlaması heyecanıyla yazamadım. İşte o hafta dişçi maceram oldu ki paylaşmadan edemedim. Şöyle ki ben bu iyot kısıtlı diyeti yaparken bir çok vitamini de alamadım. Mesela süt ve süt ürünleri yeyip içemedim. Durum böyle olunca ben diyeyim bir ay siz diyin 2 ay öncesi bir gün sakız çiğnerken dişim kırıldı. Ben … Okumaya devam et 33. – 34. hafta – Telaşlı şeyler

Hayırlısı…

Kumri okullu oldu... İki senedir  zaten özel bir anaokuluna gidiyordu, bu yıl ise Devlet Anasınıfına başladı. Okula alışma ve oryantasyon süreci sebebiyle minimini bebeler bir hafta erken başladılar, bizde Kumrimle beraber okula gidip geldik çok eğlenceliydi ikimiz için de. Çoğu stresli telaşlı annenin yanında kendimi şanslı hissettim, Çünkü benim Kumrim gayet uyumlu bir Anasınıfı öğrencisi … Okumaya devam et Hayırlısı…