32. Hafta – Güzel şeyler

32. haftayı geride bıraktığım bugünlerde oldukça heyecanlı ve güzel şeyler yaşadım. Öncelikle en keyiflilerinden olan bebek alışverişimizin önemli bir kısmını yapmış bulunmaktayız ki kızımın süpriz yapıp gelme durumunda hala bir donunun bile olmayışı beni korkutuyordu. İlk alışverişimi internetten yapmıştım. İkinci ve en keyiflisini annemle Kemeraltındaki Barış Bebe bebek alışveriş merkezinden yaptık. Öyle güzel şeyler vardı ki minimini, sevimli böyle olunca elimdeki ihtiyaç listesinin dışına da çıktık tabi. Üçüncü etabını da sevgili kocacımla Hello Baby’den yaptık. Aslında kocamla alışveriş pek zevkli değildir o hiç hoşlanmaz öyle dolaşmaktan, kalabalıktan onu mu alsam bunu mu alsam karmaşasından. Ama bebek alışverişimizde hiç mızmızlanmadı tam tersi hoşuna giden birşey olduğunda ‘bizde bundan var mıydı? Şunu da alalım mı?’ bile dedi. Ne yalan söyliim onu böyle heyecanlı ve alışveriş konusunda istekli görmek çok da hoşuma gitti.  Bu arada listedeki eksikler azalıyor ama bitmiyor. Aldıklarımı yıkayıp ütülemek için sabırsızlanıyorum ama bunun için erken sanırım değil mi?

 Dün doktor muayenem vardı, ilk kez Kumrimde bizimle geldi. Minik ablamız kardeşini göreceği için önce bir heyecanlandı  aslında ben bile heyecanlandım ilk abla ve kardeş buluşmasından dolayı. Şükür güzel bir muayene geçirdik doktorum Meriç’e bak burası yüzü, bunlar ayakları, bu kalbi vs. diye Meriç’e anlattı, Meriç’te kocaman gözlerle baktı ekrana. Ultrason çıktılarını ise uzun süre elinden bırakmadı. Bunlar benim, ben saklayacağım dedi durdu. Bir de o çok sevdiği kardeşinin görüntülerini maymuna benzetmese iyiydi😦

Doktorum bebeğimin iyi göründüğünü söyledi, suyumun miktarı da iyiymiş. Kilosu 2.130 gr. olmuş. Onun kilosunu beğendi de benim kilomu fazla buldu. Çok normal çünkü ben bayramda çatlayana kadar yiyip içtim. Şu anda 13 kilo almış bulunmaktayım. 

Ve bu hafta beni çok mutlu eden bir başka haber var kiiii bu aramızda kalmalı kardeşim ”daha çok erken kimseye söyleme” dedi çünkü: Veee ben teyze oluyorummm! bu gerçekten beni çok mutlu etti, gerçek şu ki çok özendiğim bir duyguydu teyze olmak, belki sırf bu yüzden evlendiklerinden beri, bebek konusunda annemden ve kardeşimin kayınvalidesinden çok ben baskı yaptım. İnşallah kardeşim de rahat, sağlıklı bir hamilelik geçirir ve sağlıkla bebeğini kucağına alır.

Alttaki fotoğraf Papatya Prenses’in sitesinden alınmıştır, kendim yapmayı çok istemiştim ama ben hazır aldım maalesef beceri işte🙂

 

32. Hafta – Güzel şeyler” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

