31. Hafta – Şaşkın Gebe

Meriç’in aslında yaşına göre normal olan davranış, hal, hareket ve konuşmalarına bile şaşırıp duruyorum ya hani ben, hangi ara büyüdü bu kız böyle diye şaşkın şaşkın düşünüp duruyorum ya, işte şimdi karnımdaki bebe için başladım aynı şaşkınlıklara. Daha çooook zaman varmış gibi gelirken, şimdi doğum ne zaman diye soranlara iki aydan az dediğimde ağzımdan çıkan cevaba önce kendim şaşırıyorum. Onun içimde büyüdüğünü hissetmek keyifli olduğu kadar heyecan verici, doğumu düşündükçe ise… hımmm karışık🙂

Akıp giden zamanın içerisinde şaşkınlıklarıma yenilerini ekleyip koca göbeğimle yuvarlanıp giderken artık alışveriş zamanı geldi diyerek yarın için annemle sözleştik. Annemle bir çok konuda olduğu gibi alışveriş konusunda da çok iyi anlaşırız. O yüzden yarını heyecanla bekliyorum.

Alacaklarımın listesini yaptım bazı siparişleri de internetten verdiğim halde bir günde bitecek gibi değil ama hiç değilse önemli olanları halletmiş oluruz. Kendimi hareketlerimin hissedilir şekilde kısıtlanmasına rağmen iyi hissediyorum en çok Meriç ile beraberken zorlandığımı hissediyorum, yat-kalk-koş-sürün gibi eğitimler ağır geliyor haliyle zaten yeteri kadar ağır olan bünyeme. Bunun dışında iki haftadır  mide yanması sorunum var ki ne yesem yanıyor gibi. Yediklerime bebişimin tepkisini hissetmek ise çok eğlenceli. Benim aksime tatlıya bayılıyor bu bebiş🙂

Geçen haftayı bayramdı, misafirdi, tatildi derken yazamadım ya biraz da bayramdan bahsedeyim; Bu bayramı annemlerde bütün aile bir arada geçirdik. Bu yüzden çok özeldi. Kızkardeşim arşı arşı memleketlere gelin gidince böyle oluyor beraber geçirilen bayramlar daha kıymetli oluyor… Sabahları erken kalkan Meriç sayesinde kardeşim, ben ve Meriç annemlerdeki Meriç’in odasında çok keyifli bol kahkahalı sabahlar geçirdik, Meriç’in kardeşi de bize eşlik etmek istercesine, ben de buradayım dercesine hareketleriyle kendini hissettirdi ki Meriç bi keresinde ”Anne kardeşim bize gösteri yapıyor galiba” dedi. Bayram tatili bittiğinde kardeşimi uğurlarken ise benim sessiz gözyaşlarıma inat Kumri çok ağladı, yalvardı gitmeyin diye, hepimiz çok üzüldük onun bu yakarışlarına teyzesine olan sevgisi çok başka çok özel…

Haftaya ise 32. hafta bitmiş olacak ve yasal olarak başlayacak olan doğum iznimin bir ayını doğum sonrası kullanmak için erteleyeceğim . Ama düşündüm de 32. hafta da izin kullanılması aslında çok doğru düşünülmüş. İşim beni yormasa da artık izne ihtiyacım olduğunu hissediyorum. Ama işte sonrasını düşündüğüm için de çarçur etmeyeyim iznimi diye erteliyorum.

Çok dağınık yazdığımı farkettim ama zaten kafam da aynen böyle deyip durumu özetleyip huzurlarınızdan ayrılıyorum… 

 

31. Hafta – Şaşkın Gebe” üzerine 2 yorum

  1. Sen yaz ben toparlar okurum arkadaşım.
    Sıcaklarda kendine dikkat et yarınki alışverişte🙂
    Ben de doğum iznimi erteliycem demiştim ama öyle olmadı tam o zamanlarda ayrıldım izne. Bence kendini çok yormadan ayrıl. Bol bol dinlenmeye başla🙂 Zira unuttunmu uykusuz geceler var önünde

    • Öncelikle anlayışın için teşekkürler arkadaşım🙂 ilk hamileliğim de de ertelemiştim ben iznimi önümüzdeki haftalarda daha da zor gelecek farkındayım ama işyerime erteleyeceğimi bildirdiğimden artık istesem de çıkamam haftaya izne, zira uykusuz geçecek geceleri düşündükçe uykularım kaçıyor🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s