Benim pabuç

Bu arkadaşlık ilişkisi, ne zaman anne – çocuk ilişkisinin önüne geçmeye başlıyor? Kumrimle başbaşayken, sarılıyoruz, öpüşüp koklaşıyoruz doya doya, oyunlar oynayıp faaliyetler yapıyoruz mutlu mutlu ama gelin görün ki boyu boyuna, huyu huyuna uygun bir arkadaş bulduğunda pabucumu fırlatıp atıyor. Daha erken değil mi arkadaşların annenin önüne geçtiği zamanlar için?

Bazen yanında arkadaşı varken beni aramaması işime geliyor rahat rahat işimi yapıyorum falan ama içten içe de bozuluyorum bu duruma düne kadar ben değil miydim senin en iyi arkadaşın? Yahu iki dakika yakamı bırakmadığın için  çorbayı beraber karıştırıp, evi beraber süpürdüğümüz günleri ne çabuk unuttun? Takıldığım şey aslında daha bunun lise arkadaşlığı falan var ileride (en çok kendimden biliyorum) o zamana atılacak bir pabuç da kalmayacak benim halim nice olacak?

Ve evet ben kıskanç bir anneyim :/

İşte bir arkadaş bulmuş yine kendine

Benim pabuç” üzerine 6 yorum

Bir Yanıt Bırakın

