9. Yıldönümü hediyesi Kumri’den

Yine koltuklarımızın bol bol kabardığı, gururdan göğüs kafesimin çatladığı müthiş bir gösteri oldu. Siz de biliyorsunuz artık gecenin yıldızı benim Kumrimdi bu belki benim kızım olduğu için öyleydi belki ben Kumrime bakmaktan diğer çocukları farketmediğim için böyleydi bilemiyorum ama benim biricik kızım pırıl pırıl parlıyordu.

Bu kez daha özel bir geceydi, çünkü dün aynı zamanda canım eşimle evliliğimizin 9. yıl dönümüydü. Başbaşa kutlamalar falan çocuksuz dönemlere ait lükslerimizden olsa da orda anne baba olarak bulunmakta oldukça keyifli, gururlu aynı zamanda duygulu bir şeydi. 9 yıl nasıl geçti sorusunun cevabı orada sahnedeydi ve bize tüm hüneriyle Hint dansı yapıyor, şarkılar söylüyor, taklalar atıyordu.

Bu kez gösterimize bizde misafir çağırdık Anneanne ve dede de bizimle bu gururu paylaştılar gözlerimiz sık sık ıslandı. Alkışlamaktan ellerimiz patladı. Öyle anlar oldu ki sahneye atlamamak için kendimi zor tuttum🙂

Bu kez kocaman göbeğimin de etkisiyle çok hareketli değildim öyle yakınlara gidip fotoğraf çekemedim oturduğum yerden sadece😦 Ama siz de ışıtısından kızımı farkedersiniz belki🙂

Nice başarılarında yanında olabilmek dualarımla, teşekkür ederim canım kızım…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


9. Yıldönümü hediyesi Kumri’den” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

