Dostluk Güzel Şey – 2

Gelenekselleştirmeye çalıştırdığımız dostlar buluşmamızın bu sene ki ayağı İzmir’de yapıldı yani heyecanlı ve mutlu ev sahibi bu kez bendim. 

Hep özlemini duyduğum canım dostlarım dağları denizleri aşıp bize geldiler bende bir kaç günlüğüne her şeyden uzaklaşıp adeta bambaşka bir alemde yaşadım onlarla. 14 sene olmuş mezun olalı ama dostluğumuz hep aynı tazelikte. Birbirimizin yanında kendimizi hala o arkadaşlığımızın ilk başladığı zamanlardaki kadar genç hissediyoruz. Ama sonra da bakıyoruz ki hepimizin (Emine hariç) kucağında bir bebe. Olsun bu halimizde oldukça şenlikli. Çok sevdiğim dostumun bebesini kendi bebem kadar seviyorum ona bakınca annesinin çocuk gözlerini görüyorum. Onun bir parçası nasıl sevilmez ki. Yeğen sevgisi de böyle birşey olmalı…

Muhabbetlerimiz, çocuklarımızdan, yaşadıklarımızdan, hayallerimizden daha çok aradaki görüşemediğimiz zamanı kapatma ihtiyacımızdan. Hep konuşsunlar dinleyeyim istiyorum. Hamileyim diye beni geç saatlere kadar tutmak istemediklerinden, dinlenmemi istediklerinden gecenin ilerleyen saatlerinde yatağa gönderdiklerinde ‘siz de yatın artık ama’ diyerek yatağa gitsem de aklım onların muhabbetlerinde kaldı. 

İzmir maalesef çok sıcaktı. Deniz kenarı bir yerlere gidebilirdik ama onlar zaten dönüşte deniz tatili yapacaklardı yani denize doyacaklardı bizde kızlarla kocaları ve çocukları Konak Pier’de bırakıp kısa bir Konak – Kemeraltı turu yaptık. Sıcağa ve çocukların zırlamasına daha fazla katlanamayan kocaların telefonuyla alışveriş maceramıza nokta koyup okul zamanlarımızda onlara hasretle bahsettiğim Tire’ye ve köyüme gittik. Onlarla Tire’de olmak sanki bir boşluğu doldurdu benim için, sevdayla bağlandığım şehirde dostlarımlaydım…

Pazartesi sabahı ayrılık zamanıydı ben işe geldim onlar da yola çıktılar yine tadı damağımda kalan bir dostlar buluşmasıydı, yine zaman nasıl geçti de ayrılık anı geliverdi anlamadım aylarca bekle bekle göz açıp kapayana dek geçip gitsin… Gitmeden seneye İnşallah Tekirdağ’da (Tülaycığımda) buluşma planı yaptık, yapacaklarımıza dair hayaller kurduk. Ayrılığımıza dair üzüntümüzün yerini bu hayallere bırakıp vedalaştık… 

Geçen yıl Nigimde buluşmuştuk, Nigimin buluşma öncesi parmaklarından dökülen güzel yazısı da burada

Nigar, Tülay, Emine ve sizin çocuklarınız ve sizin kocalarınız ne iyi yaptınız geldiniz bir sene idare eder mi bilmiyorum ama müthiş güzel bir enerji verdiniz bana yine gelin🙂

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Dostluk Güzel Şey – 2” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

