20. Hafta – Minik Tekmelerle Yolun Yarısı

Yolun yarısını geride bıraktığıma, 20 koca haftanın geçtiğine inanamıyorum. Başkasının gebelikleri sanki bu kadar hızlı geçmiyor da benim ki fazla hızlı geçiyor gibi. Bazı sıkıntılarım olsa da onun giderek artan minik tekmeleri, ”ben buradayım anne” dercesine kendini hissettirmesi sıkıntılarımı unutturuyor, gülümsetiyor durduk yere.

Geçen hafta içerisinde istediği tahlillerle Endokrinoloji Doktoruma gittim, değerlerim biraz yükselmiş ama hala da normalin altında. Yine de ilaç vermedi. Diyete devam dedi. Bu arada Hipertiroidiyi hamileliğin tetiklediği de anlaşıldı bu kez çünkü ben hamilelik öncesi çeşitli kan testlerini yaptırmış olduğumu hatırladım doktora onları da gösterdim. Değerlerim normal aralıklarda olsa da biraz düşük değere yakınmış.

Kasıklarımdaki ağrılar nispeten azalmış olsa da devam etti bu haftada da. Her diş fırçalamam da diş eti kanaması yaşamam da başka bu haftalara özgü doğal sonuçlarmış. Bir de ara ara ortaya çıkan çarpıntım var. Hipertiroidi’nin de etkisiyle olabileceği hamilelikte de olabiliyormuş. 

 Takip ettiğim Hamilelik sitelerini yazmış mıydım hatırlayamadım,  ha bu arada yeri gelmişken acaip hafıza sorunu yaşıyorum çoğu zaman bu yüzden komik duruma düşüyorum. Çoğu hamilenin ilk başvurduğu kaynaklar olduğunu düşündüğüm Gebelik.org, mumcu.com‘u, babycenter‘i bir de bazı blogları takip ediyorum. Bloglarda genelde alışveriş olayına daha çok odaklanılıyor ben bir don bile almadım bebeğime ve henüz düşünmüyorum da. Annem bazen o yatak bu mobilya dese de onu durduruyorum. 

Zamanı gelecek elbet alışveriş benim de en sevdiğim kısmı…

Bir Cevap Yazın

