Baba kokusu…

Bugün ne güzel başladı Kumri okula gitmedi bizimle birlikte işyerine geldi. Çünkü çoook özlediğimiz dedesi ve anneannesi bizi ziyarete geldiler. Kumri de okulu kırdı🙂

O değil de babamı iki aydır görmüyordum. Artık gözümde tütüyordu… Telefonla her gün konuşuyor bile olsak, ona sarılmayı kokusunu çok özlemişim. Bugün içim kıpır kıpırdı. Babam gelecek diye. Kavuşma anımızda ki ben bunu bekliyordum gözyaşlarım sel oldu aktı adeta. Doğru dürüst bi hoşgeliniz bile diyemedim. Özlemim, sevgim, hasretim gözyaşı olup akmış babacığımın omuzlarına. Bi baktım ki o da benim gibi hemen akıtmış o boncuk gözlerinden sicim gibi yaşlarını. Çok duygusaldır o demiştim daha önce. Ben de babamın kızıyım işte belli.

Meriç’i alıp bizim eve gideceklerdi ama ben biraz daha kalsınlar yanımda diye elimden geleni yaptım. Akşama didişmeye de başlayabiliriz ama şu an akşam olsa da ona daha çok sarılıp kokusunu doya doya içime çeksem diye bekliyorum. 

Baba kokusu…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

