19. hafta – Garip, Grip Haller

Ah hipertiroidi, ahhh grip, ah ülkem gündemi… Beni hamilelik değil ama siz yordunuz. 

Ağır bir grip geçiriyorum. Bu senenin en ağır gribini hemde. Hamileyken daha bir telaş ediyor insan, kendinden geçme hali var ya hani önce bebeğini düşünme. Annelik o anne karnına düştüğü anda başlayan bir şey. Sürekli bir koruma güdüsü, neden daha iyi bakamadım suçluluğu bıdı bıdı bıdı… Yoksa altı üstü grip geçicek gidicek işte.

Hipertiroidi ile yaşamak zor şeymiş. Hayatı boyunca diyet nedir bilmeyen ben için o yasak bu yasak herşey yasak. Özellikle kalsiyum alamadığım için çok üzülüyorum. Kalsiyum sandoz aldım bakalım faydası olur inşallah. E bebeğimin de benden alacağı gıdalara ihtiyacı var offf…  Biliyorum biliyorum bu da geçecek…

Bu hafta kas ağrıları, hafif baş dönmesi gibi etkilerini hissettim hamileliğin. Normal olduğunu öğrenince rahatladım tabi. Ama yatarken hiç rahat değilim. Yastığı nereme koyacağımı, ne tarafa yatacağımı bilemiyorum. Şu uzuuun yastıklardan alsam mı diyorum. Annemin çeyizim için yaptığı güzelim işli, dantelli çift kişilik uzun yastıklar taş gibi olduğundan kullanımı zor nitekim.  

Bu kadar şikayet yeter mi?🙂

Peki gelelim herşeye bedel minik tekmelere. Bu sabah ilk kez babası da hissetti. Aman ne keyifliydi. Herşeyi unuttum o anı yaşarken. Göbeğimin alt kısmında hissediyorum ama sanırım bu da normal bu hafta için.

Bebeğim normal bir bebek görünümündeymiş bu hafta.  Hemde koca bir domates büyüklüğüne ulaşmış.  Çok fazla hareket ediyor olmasına rağmen yalnızca şiddetli olanlarını hissedebiliyormuşum. Bir de hanfendinin uyku düzeni başlamış içeride. O uyku düzeni olayını oradan çıktığında gayet düzenli isterim ona göre🙂

Hamiş notu: Lütfen hamilelere hasta muamelesi yapılmasın🙂

19. hafta – Garip, Grip Haller” üzerine 2 yorum

    • Evet ama geçen iş arkadaşım odamdaki kayıt defterini çıkardığım yere ısrarla kendisi koymak istedi. Yorulmamam için şaşırdım bi onun elinde bir benim elimde defter çekiştirip duruyoruz en sonunda verdim de rahatladı🙂

Bir Cevap Yazın

