İyi ki doğurdum seni…

Bugün kızımı babasıyla evde bırakıp işe geldim. İçim buruk. Bir haftayı öyle dolu dolu geçirdik ki. Genelde tatillerim koşuşturmaca ile geçtiğinden bu tatil evimizde geçirdiğimizden bana ve Kumrime çok iyi geldi. Aslında çok ihtiyacımız varmış. Su çiçeği bahanesiyle içimiz de çiçek açtı. Bebekliğinde olduğu gibi o uyurken onu özledim ama bir yandan da evin işlerini düzene koyup o uyandığında birlikte zaman geçirelim diye çabaladım. Arada hastane koşturmacalarımız olsa da kısa zamanda evimize dönmek iyi geldi. 

Beraber her gün parka gittik. Parkta en sevdiği şey elleriyle demire tutunup altı demiri sırayla ayakları sallanır vaziyette geçmek. Bunu başardığında ondan mutlusu yok. İlk kez altı demiri birden o minik elleriyle geçtiğinde babasını arayıp bu müjdeli haberi vermek istedi🙂 Şimdi ise ‘çocuk oyuncağı’ anne diyor. Hep kendinden büyüklerin oyunlarına ilgili bir çocuktu öyle de gidiyor. Büyük çocuklar bunu sevip bırakıyor oyunlarına almıyorlar bu kez Kumricik bana sarıyor hadi oynayalım. İşte ben bunu yaparken eğlenmiyorum yok itiraf ediyorum çok sıkılıyorum. Ama elimden geleni yapıyorum.

Bir kaç gün önce de bir hastane dönüşü canım kocam toplantısına geç kalmak pahasına bizi eve kadar bırakmak istedi. Çünkü İzmir çok çok şiddetli bir yağmura teslim oldu. Eve yaklaşmıştık ki bizim araba dereye dönüşmüş caddede kalakaldı. E haliyle bizde. Biraz yağmur dinecek gibi oldu ben Kumriyi aldım kocamı kaderiyle başbaşa bırakıp ıslana ıslana, koşa koşa eve gittim. Hemen üstümüzü değiştirip kendimize geldik. Kumri de biraz sonra uyudu. Yavrum uyanır uyanmaz ‘Babam oradan kurtulabilmiş mi?’ diye sordu. Çok etkileniyorum böyle duyarlı, merhametli olmasından. Çok da mutlu oluyorum. Neyse ki kocam tamirci, tanıdık yoldan geçen bi kaç kişi yardımıyla kurtulmuştu. (internet gazetesine de düştü o haliyle)

Dün Kumrim 6 yaşına girdi. Dolu dolu 5 sene ne çabuk bitti hala anlamış değilim… Bunu sorgulayıp durmakta anlamsız sanırım, geçiyor işte zaman. Geçtiğimiz hafta her gün yapmaya çalıştığım gibi dün de çabam o çok mutlu olsun diyeydi. Sabah balkonumuzda keyifle kahvaltımızı yaptık, oynadık, YUP setinden alıştırmalar yaptık, poaça yaptık, parka gittik, orada arkadaşlarıyla karşılaşıp oynadı, çok eğlendi, ben artık yiyemiyorum ama Kumrime dondurma aldık. Oradan gelince de bir haftadır banyo yaptırmadığım (su çiçeğinden dolayı) Kumrime banyosunu yaptırdım, misler gibi oldu. Akşama arkadaşlarımıza davetliydik, pastamızı aldık onlara gittik. Bu akşam da kendi yaptığım pastamızı yiyeceğiz Kumrinin apartmandaki bi kaç arkadaşıyla, komşularımızla. Esas parti de  hafta içi okulda olacak. Pastalardan yemese de mum üflemek en sevdiği şey. Bol bol üflesin dedik🙂

Geçen yıl okulda ilk doğum günü olduğu için çok özenmiştim, bu yıl daha sade bir doğum günü olacak.

Nice yıllara güzel kızım, sağlıklı, mutlu, uzun bir ömrün olsun…

İyi ki doğurdum seni…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

