Serar’la Çiçekliköy Kahvaltısı

Haftasonu yine herşey çok güzeldi. Fotoğrafın bana kazandırdığı güzel dostlardan biri olan Serar’la hep bir plan yapmak istiyor ama onun iş seyahatlerinden fırsat bulup bu planları gerçekleştiremiyorduk. Japonya, Kanada, Çin derken neyse ki yuvaya döndü de Çinden Çiçekliköye geçtik. Onun enerjisine hayranım ben çiçekliköye gidip gelip yorulduğumu söylerken o hep havada uçan bir kuş adeta 🙂 Sabah dokuzda Kumri ve beni evimizden aldı.

İnternetten bir kaç yer bakmıştık ama kesinleştirmemiştik. Oraya gidip dolaştık bir yerde karar kıldık kahvaltı için. Güzel de bir yerdi. Hani ben şehrin ortasında kurulan köy kahvaltısı adını verdikleri şeyi sevmiyorum ya işte burası gerçek köy idi. Kiraz bahçesini bozup kahvaltı salonu yapmışlar, bolca kiraz ağaçları olan bir yer, bahçesinde ördekler dolaşıyor, arılar masamızdaki ballara saldırıyor falan. Karşıda manzaramız ise oldukça iç açıcıydı çam ağaçlarıyla çevrili bir dağ, altında dere…

Herşey böyle güzelken kahvaltıyı pek beğenmemiş olmamız enterandı tabi, Çünkü gerçek köy de köy kahvaltısı değildi servis ettikleri. Ama Serar da bende bulunduğumuz ortamdan keyif almaya çalışan insanlar olduğumuzdan bunu sorun etmektense eğlenceli hale getirdik. Kumri zaten eğlenmeye dünden hazır. Parkında oynayıp, ağaçlarından kiraz topladı. Gitme vakti gelince gitmek istemedi Kumricik. Serar yine bizi evimize bırakıp giderken Kumri bu kez de Serar’dan ayrılmak istemedi. Serarcımla yakında yine güzel bir buluşma yapacağız zira tadı damağımızda kaldı.

Biz eve gelip bi kaç eşya alıp bu kez kumrinin babasıyla Bayındır yollarına düştük. Orada sağanak yağmurla karşılandık ama sonrasında güzel bir tatil geçirdik. Annemlerim kiraz bahçesine gittik ki kesinlikle daha güzeldi. Ben bahçeyi öylesine güzel görmeyi beklemediğimden fotoğraf makinasız çıkmıştım yola ama maalesef pişman oldum, oysa sizin de görmenizi isterdim bahçemizi. Kiraz toplamaya doyamadık, kendimize, komşularımıza, iş arkadaşlarımıza derken epeyce topladık. Kumri bu kez de köyden dönmek istemedi ‘biraz tatil yapayım diyorum da’ dedi bize 🙂

 

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

Serar’la Çiçekliköy Kahvaltısı” üzerine 2 yorum

  1. Sonunda benim de bir yazim olduuu:)) Cok begendim cnm tesekkur ederim. Bekledigime degmis.. cinden ciceklikoye..dogru:) pazartesi de Ankara`dayim buyrun:) sana cok gecmis olsun, kumriye de. hersey yoluna giriyor yavas yavas anladigim kadariyla:)

Bir Yanıt Bırakın

