Kumrim çiçek açtı

Kumri büyüyor büyüyor evet yine ne mi oldu? e daha ne olsun su çiçeği çıkarıyor. Yaklaşık bir haftadır kaşınıyordu ama hiç bi kızarıklık yoktu. Apartmandan Meriç’in arkadaşı Batuhan da yakın zamanda çıkarmıştı oysa ama benim kızım daha çok küçük ya hiç oralı olmamıştım. Oysa aralarında 3 ay var. Annem Meriç’in kızarıklıklarını görünce ‘su çiçeği olmasın’ dedi. Ben de yok artık diyecek oldum diyemedim hemen Batuhan’ın annesini arayıp nasıl ‘bir şey bu Su çiçeğ’i dedim. Baktım ki anlattıkları Meriç’in yaşadıkları. Hadi bakalım hayırlı olsunnnn…

Çok şükür aşısının yapılmış olmasının da etkisiyle beş-altı kızarıklık var vücudunda asıl sıkıntısı kaşıntı. Doktoru bir jel, bir şurup verdi ama ben çok da kullanma taraftarı değilim. Su çiçeği çıkarmış olanlar dışında diğer arkadaşlarıyla görüştürmüyorum. O da hastalığının bulaşıcılığının farkında, beni hiç üzmüyor o konularda. Bakalım ne zaman geçecek. Kendi suçiçeğimi hatırlıyorum da ilkokula gidiyordum. Ve saç diplerime varana kadar heryerimde çıkmıştı o sulu sivilcelerden. O kreşe gidiyor henüz ama orası da okul netice de. Ablasından, abisinden kapan getirmiştir, meğer bu ara çokmuş çiçek açan minik.

Dilerim her türlü hastalık öyle kolayca gelir geçer minik bedeninden, ben hiç hastalanmasın isterim ama o da mümkün olmuyor🙂

Kumrim çiçek açtı” üzerine 8 yorum

  1. cok gecmis olsun. gecen gece oglumun atesi cikti , nasil becerdim bilmiyorum usuttum sanirim oglani burnu tikaliydi oksuremedi bile onu oyle gordukce ben agladim, hala affedemedim kendimi dikkatsizligim yuzunden , simdi dusunuyordum da onumuzde cocuk hastaliklari gercegi var😦

    Allah yardimciniz olsun cok kolay atlatir insallah.

    • Amin. Seni çok iyi anlıyorum suçluluk duygusu böyle durumlarda hemen yakamıza yapışıverse de çocuk bunlar üşütecek, öksürecek hiç hastalanmasalar keşke ama hastalanıyorlar. Allah başka dert vermesin ateşi iner, öksürüğü geçer. (amanın annem gibi konuştum) Çok şükür Su çiçeğini kolay atlatıyoruz, diğer çocuk hastalıklarını da böyle atlatabilmeyi diliyorum bende. Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

