Özel bir gün…

Dün Kızımın okulunda Anneler günü için düzenlenen gösteri vardı. Gösteri için verilen ipuçlarından yola çıkarak Kumrimden gösteride ne yapacağını öğrenmek için çaba göstersem de ser verip sır vermedi. Tamam öğretmenlerinin sözünü dinliyorlar iyi güzel de annede bu kadar merakta bırakılır mı?Üstüne üstlük hanfendi bana gösteri sabahı ”anne gösteri sırasında bana el sallama, poz vermemi isteme” gibi uyarılarda bulundu. Öğretmenleri rica etmiş, yoksa dikkatleri dağılıyormuş. Peh!

Ben gösteri günü geldiğinde merak ve heyecanla okulun kapısına dayandım. Gösteri salonuna indim ki ana baba günü (e doğru bir bakıma) . Salonumuz çok büyük değil bu yüzden sadece anneler olsa daha keyifli olurdu diye düşündüm ben ama davetiyelerde 2 kişilik yazmasına rağmen sülale boyu gelenler vardı.

Arkalarda bir yer bulup yerleştim. Slayt gösterilerinde seçilen şarkılar dakika bir gol bir misali beni ağlatmaya yetti. Minicik yavrular oraya çıkıp öğrendikleri şiirleri, oyunları öyle canla başla sundular ki. Hepsine ayrı ayrı hayran kaldım. Tabi en çok Kumrime hayran kaldım. Sanki o kalabalık içerisinde bir yıldız gibiydi. Şiirini öyle güzel okudu, dansını öyle güzel yaptı ki herkes büyülenmiş gibi ona bakıyordu ya da bana öyle geliyordu🙂 Minikler ve Annelerinden duyduğum ve çok ama çok beğendiğim o sözü de yeri gelmişken yazmadan geçemeyeceğim:”Dünyada, bir güzel çocuk vardır ve bütün anneler bu çocuğa sahiptir”  

Öyle güzel anne şiirleri, şarkıları söylendi ki kızımı o sahne de izleyen bir anne olmanın mutluluğunun gururunun yanı sıra, ‘ben de kendi annemi özledim, hem annemi hem babamı özledim’ bir de bunu düşünüp ağladım iyi mi?

İşte ben böyle gözyaşlarımı bi kızım için bir anne özlemim için akıtırken mektup ve şiir yazan anneler arasından en güzellerini seçtiklerini bu yarışmanın dereceye girenlerini açıklayacaklarını söyledi sunucu. Ben dereceye girebileceğimi düşünmemiştim açıkcası, Kızıma yazdığım mektup evet benim için özeldi, hem yazarken hem de okurken çok duygulanmıştım ama sonuçta her annenin yazabileceği gibiydi işte neyse neyse uzatmayayım mektubum birinci seçildi. Aslında çıkıp okumamı istediler ama ben kendi kendime okurken bile ağladığımdan orda o kadar kişinin karşısında rezil olmayı göze alamadım. Ama çiçeğimi almak için sahneye çıktım. Benim için çifte mutluluk oldu. 

Okulumuz anneler için çeşitli minik hediyelerde hazırlamışlar, kızım resim çizip harika bir zarfın içine koymuş falan. Ben bu tür günlere çok kıymet veen biri değildim halbuki… Velhasıl unutamayacağım bir Anneler günüydü. Nicelerine hep güzel anılarla inşallah!

Özel bir gün…” üzerine 9 yorum

  1. Masallah kiziniz ne guzel.Ayrica mektubunuz da cok duygulandirdi beni , hamileyken hic gecmeyen zaman simdi oyle hizli akiyor ki korkuyorum sanki doyamayacakmisim gibi geliyor hep boyle kalsalar ya🙂

Bir Cevap Yazın

