Eyvah Eyvah!

İçimde tuttum tuttum ama daha fazla saklayamayacağım. İki gündür şaşkınlık ve üzüntü içerisindeyim.

Yeni taşındığımız evimiz birinci kat ve balkonumuz sitenin çocuk parkına bakıyor. Bazen Meriç yalnız bile parka gidiyor tabi ben bu arada balkondan onu takip ediyorum hem de bu arada komşularımla iki muhabbet ediyorum. Çok da güzel oluyor, hem Kumri hem benim için. 

İşte yine Kumrinin park saati ben balkonda bir yandan yemek masamızı hazırlıyor bir yandan da parktaki Kumriyi gözlüyorum, o bi kaç arkadaşıyla yakalamaca oynuyor pek mutlu falan sonra bir de ne göreyim a dostlar! bizim kız koştu koştu arkadaşı bunu yakaladı sonra bunlar birbirlerine sarılıp sarılıp durdular arkadaşı da erkek. Kumri bu sarılmayı pek sever deyip geçmek istedim bende ama benim baktığımı görünce bi utandı bi eli ayağına dolaştı. Ben görmemiş gibi davranıp birşeylerle uğraşıyorum süsü verdim kendime. Ama kafam allak bullak oldu. Neydi bu şimdi? 

Elin oğluna sarılması değil işte beni allak bulan eden o utangaç tavırları eyvah anneme yakalandık halleri. Bu da mı başıma gelecekti. Hemen koştum babasına anlattım, güldü geçti. Oysa gidip bacaklarını kırmasını bekliyordum. (Bu arada aynı annem gibi yapmışım ya annemde ona anlattığım aşk- sevgili olaylarını hemen babama yetiştirirdi. Bu ilk şoktu bundan sonra anlatmıcam annem gibi olmayacağım.)

Geçenlerde okuldaki etkinliklerden birinde de bir oğlan annesi yanıma yaklaşıp ”siz Meriç’in annesi misiniz?” dedi. ”Oğlu hep evde Meriç’i anlatıyormuş, Meriç okula gitmediğinde çok üzgün oluyormuş, o da okula gitmek istemiyormuş, okulda Meriç’in yanına başkasının oturmasına izin vermiyormuş falan filan… Ben yüzümde sahte gülümsemem sabırla dinledim kendisini. Evde Meriç’i hemen sorguya çektim, çaktırmadan tabi. Neyseki bizim kız ona çok kızıyormuş, çocuk ona iyi davranıyormuş ama arkadaşlarına kötü davranıyormuş. Ay ben bir rahatladım.

Sonra okulumuzun müdürüyle laflarken bir gün demesin mi Meriç sınıfında en sevilen arkadaş, herkesle iyi anlaşıyor, Ege onun resmini çizip getirmiş hafta sonu diye!!!  bi de bu çıktı iyi mi. Kız annesi olmak çok zormuş çok!    

Eyvah Eyvah!” üzerine 7 yorum

Bir Cevap Yazın

