Kelebek etkisi – 16.hafta

Hafta hafta gebelik günlüğümü yazmak ilk başta çok iyi bir fikir gibi gelmişti. Ama her hafta yazmaya değer değişiklikler, yenilikler yaşamayınca den den ( ” ) koyup geçesim geliyor. Bu haftanın en heyecanlı kısmı içimde kelebeklerin dans edişini hissetmem, e bu kadar heyecan da kafi değil mi? Aslında geçen hafta tekme yediğimi sanmıştım ama devamı gelmeyince bana öyle geldi herhalde diye düşündüm. Refleks midir nedir tekme olduğunu düşünür düşünmez aynaya baktım sanki Kumri’ye hamileyken baktığımda nolduysa, bir ümit işte, bana benzesin ümidi 🙂

Bir diğer değişiklik mutfağımda daha fazla ve daha keyifli zaman geçirmiş olmam. Hatta annem aylar öncesi yaprak getirmişti buzluğa koymuş ve unutmuştum buzluğu boşaltmak isteyince yaprakları ne yapsam diye yani atsam mı pişirsem mi diye düşünüp bi hevesle yaprak sarması yapmaya  giriştim. Aman aman ben yaptım diye söylemiyorum hatta bir tek bende söylemiyorum ev halkı ve dağıttığım konu komşu pek sevdiler. Kendimle pek bi gurur duydum üstüne gittim pazardan tazecik yapraklar aldım e artık tazesinin  zamanı 🙂 Ben bayılırım zeytinyağlı sarmaya da hazır bulup yemeyi daha çok severdim bundan böyle daha ince sarmak için olacak mücadelem.

Kızım kek istediğinde hemde mutfakta sarma ve bir yandan yemekle çok meşgulken hemen onun için iki çırpıda da kek yapıverdim Kumri bu ne kadar yiyecek ancak bir dilim bende komşularımı çağırdım tam ev hanımı modu oldu. Bir de bana yakıştı sanki 🙂 Ahh ahh size söylüyorum ama kocacım sen anla. Ne zamandır yiyemediğim (midemden dolayı) balık hasretimizi de sona erdirdik. Özlemişim. Daha önce okuduğum bir yazıda büyük balık değil küçük balık yiyin diyordu  uzman valla küçük balık hiç çekmedi aslında onu da çok severim ama çipuraları lüplettim pişman değilim.

İşte böyle yemek günlüğümü hamilelik günlüğümü belli değil. 

Bebeğime gelince o bir avakado kadar olmuş. O hızla büyümeye devam ederken benim göbeğimde aynı hızla büyümekte. Gerçi doktora gitmediğim haftalarda yaşadığım bebeğimle ilgili bilinmezlik beni biraz endişelendiriyor ama her hafta da gidemem ki… 

Kelebek etkisi – 16.hafta” üzerine 2 yorum

  1. Icim costu birden bu yaziyla o gunler geldi aklima.Halbuki sezaryen sonrasi aman 2. bebek mi ? diyordum .Normal dogum yapabilecegim kadar zaman gecsin hele bi diyorum simdi :)Allah hayirlisi ile tamamina erdirsin biz mutlu dogum hikayenizi okuyalim insallah.

Bir Cevap Yazın

